SD borde köpa en luftballong som flyger över Stockholm där det står Sveriges största parti på.
Jag har också funderat på det där med flygreklam för att undvika alla politiska reklamförbud.
Luftballong är förmodligen säkrast, för den packar man ihop i bil & kör iväg med efter landning. Inte lika sårbart för vandalisering från vänsterfittor som ett flygplan.
Kan man vänta sig mer sedvanligt svammel från AKB o co om att vi nu måste "bli bättre på integrationen"?
Fast, det är ju inte fel i sak.
Givetvis är inte var fjärde svensk medborgare* rasistiska. Givetvis måste vi bli bättre på integrationen.
Frågan är ju bara - HUR? Och speciellt med tre år kvar till nästa val så ska detta gå på rekordfart för att öka förtroendet för de sju etablerade** partierna? Det är omöjligt. Man har låtit frågan totalhaverera och Sverigedemokraterna äger frågan dessvärre.
* Det finns givetvis människor med invandrarbakgrund som väljer att rösta på Sverigedemokraterna.
** Jag räknar förvisso Sverigedemokraterna som ett etablerat parti eftersom de kommit in två val i rad, men ni förstår vad jag menar.
Då har alltså SD gått från 10.9 precis innan valet 2014 till över 25 på 11månader enligt yougov om de nu stämmer det som spekuleras, nice o jag som tänkte bjuda på tårta på jobbet imorgon, en anledning till o bjuda
Det kan inte vara möjligt att sätta fascismfantasten och sociopaten Arnstad i en morgonsoffa till.
Människan gör ju bort sig varje gång han öppnar munnen och har totalt spelat ut sin roll som "expert" i svensk MSM.
.
Någon som sett om utländsk media gått ut med dessa chocksiffror?
Utländsk media väntar nog till det är officiell imorgon precis som vanlig svensk media, även om man säkert sitter och börjar skriva ihop utkast nu i Norge och Danmark och fundera över intervjuer. Snaphanen har ju nämnt det, så det har ju uppenbarligen nått utanför landets gränser, men det är ju å andra sidan dansk alternativ media.
Jag tror inte att det blir särskilt stort ramaskri i morgon. Kvällstidningarna har "sina" respektive institut och brukar inte bry sig om andra. TV4 likaså, medan SVT rynkar på näsan åt Sentios metoder. Om SD däremot hade backat med 8 procent skulle det ha blivit liv i luckan.
Hur kan man som professor på GU säga detta: "Klart att var fjärde svensk inte är rasist eller vill slänga ut invandrare,"
Det stämmer inte att SD vill kasta ut invandrare som är medborgare, möjligtvis illegala (som olagligt befinner sig i landet) och ISIS-terrorister. Förstår han inte att han sprider osanning som gör att människor blir orolig i onödan?