Citat:
Jag har påpekat följande fakta. Obama fick 71% av "latino"-röster. Romney fick 29%. Om det hade varit omvänt så hade Romney fortfarande förlorat.
Går det in?
Du pratar om "många viktiga väljargrupper". Om alla väljargrupper är "viktiga" - är någon väljargrupp då viktig alls? Nämn en oviktig väljargrupp.
Citat:
Nej. Han blev kallad r-ordet för att han är vit.
Citat:
Ja. I Iowa t.ex. Där Trumps buss åker runt. Hans kampanjfolk får dagligen kontakt med folk som vare sig hållit på med politik eller röstat tidigare.
Många svarta vill se ett slut på illegal invandring, dessutom finns det något av en marshall-plan för rasifierade innerstäder nämnd i Trumps invandringsplan. Det gör att han kommer att få minst 15% av svarta röster. Troligen mer än 20%.
Citat:
Men i din dingding värld så finns det aldrig motargument utan alla former av argument som inte backar dina idoler är enbart påhopp, du har (nästan) aldrig någon faktabasis för dina påståenden utan fortsätter enbart att mala på om samma skit, du fortsätter att tjata om att X är antivit osv.
Visa mig några motargument. Jag väntar.
Citat:
Om du antyder att du och Lewis-Black är intellektuella så är jag gladeligen antiintellektuell - med stolthet.
För titta på vad du skriver. Om jag får totalt och fulltständigt rätt och ni totalt och fullkomligt fel så är jag, jag - inte ni, icke mottaglig för fakta och en idiot.
Fundera på det ett tag.
Den här tråden är en guldgruva. Det finns många godbitar till inlägg att samla ihop sedan. Herregud...