2015-07-06, 22:21
Medlem
Changnkpgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NextChapter
Såg att någon bombat "SWED" runt universitetet/kungsgatan i Norrköping.
Är det någons tagg eller bara "Smoke Weed Every Day"?
det är någons tagg har sett han på lite överallt i norrköping på senaste tiden
Citera
2015-07-11, 17:57
Medlem
Någon som kallar sig H&S eller H&8 (inte helt säker) har börjat skriva lite... Sett några tags inne i linköping och även när jag var på besök i linghem så såg jag några, någon mer som sett dom?
Citera
2015-07-12, 10:39
Medlem
Osregns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjundemaj
Någon som kallar sig H&S eller H&8 (inte helt säker) har börjat skriva lite... Sett några tags inne i linköping och även när jag var på besök i linghem så såg jag några, någon mer som sett dom?

Japp, såg ett par kråkor av dem/den senast igår.
Citera
2015-07-24, 08:25
Medlem
deltaphases avatar
Finns det några fame i Norrköping som inte är hamnen.? Svar uppskattas.
Citera
2015-07-29, 21:47
Medlem
Har sett flera kråkar i rosa och neongrön färg "HF" "FK" "FEJK"

De har bland annat gått över PODS

Såg en RÅNPODS på berget vid Jakobsdal längst med brokindsleden, kul att det körs!
Citera
2015-08-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Finns det några fame i Norrköping som inte är hamnen.? Svar uppskattas.

SMHI och industriområdet bortom godsyarden.
Citera
2015-08-08, 08:13
Medlem
liquidpigss avatar
Det som syns mest runt kungsgatan\NORRKÖPING ner mot stan är.

PDC
FLA
D3P
ARAW
SWED
SHOK (verkar mest spitta andra)
CHANG
JUCK

ser mycket stickers med.
Senast redigerad av liquidpigs 2015-08-08 kl. 08:56.
Citera
2015-08-17, 09:54
Medlem
kul att se att det börjar komma upp lite i Norrköping. Saker och ting har börjat eskalera och det börjar bli lite av ett (tag war) riktigt nice att se...

keep on vandals..

D3P
Citera
2015-08-17, 19:07
Medlem
R33GTRs avatar
Har sett mycket nytt från HITiT & FLA CREW som kör tillsammans på fame och längs linjen. Bl.a. vid Vattentornet & Borgsruinen.
HITiT's Instagram: https://instagram.com/fas3nkpg/ Typ alla bilder på målningar de gjort finns där.

Sen även har jag sett CE tags. Det är CE-ONE som kör runt mycket i stan med varierande tags.

MAS har kommit igång igen verkar det som också. Sett tags/throwups. PDC står också oftast signat bredvid MAS och PDC kör i sin tur också med FLA vad jag vet. Kul att flera crews kör tillsammans så mycket! Kul att se, fortsätt!!
Citera
2015-08-18, 00:19
Medlem
Är gamla goa CHA något aktiva längre? Å isåfall, vilka? Vogue, syns han nått?
Citera
2015-08-18, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Är gamla goa CHA något aktiva längre? Å isåfall, vilka? Vogue, syns han nått?

Inte i stan iallafall. Jag har bra koll i stan och inget CHA bara gamla tags and throws som årstiderna börja vittra sönder.
Citera
2015-08-18, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Har sett mycket nytt från HITiT & FLA CREW som kör tillsammans på fame och längs linjen. Bl.a. vid Vattentornet & Borgsruinen.
HITiT's Instagram: https://instagram.com/fas3nkpg/ Typ alla bilder på målningar de gjort finns där.

Sen även har jag sett CE tags. Det är CE-ONE som kör runt mycket i stan med varierande tags.

MAS har kommit igång igen verkar det som också. Sett tags/throwups. PDC står också oftast signat bredvid MAS och PDC kör i sin tur också med FLA vad jag vet. Kul att flera crews kör tillsammans så mycket! Kul att se, fortsätt!!

HITIT och FLA körde senast ihop uppe vid SMHI\BORGEN. FLA&PDC ligger mer åt det olagliga målandet och HITIT mer mot det lagliga nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in