Tja! Skrev i PLANTAKUTEN om lite råd & tips på min första odling utan svar, så provar här..
Satte mina första indica frön(vet inte exakt vilken strain) i början / mitten på april, hade dom hemma i småkrukor till en början på balkongen / inomhus på nätterna.
Tog ut dom till stugan på landet i början på Juli, flyttade över dom till en varsin 10L hink och dom har stått utomhus på heltid i en månad ca nu.
Eftersom jag är helt okunnig på detta så började jag läsa lite här på flashback, och märkte att det kanske är dags för dom att blomma nu? eller borde jag satt dom i blomning för länge sen? kan de vara för sent att sätta dom i blomning nu?
Och hur gör jag mera exakt när jag ska få dom att blomma? Jag har tillgång till en garderob där båda hinkarna får plats, men vet inte vilka lampor som behövs.. eller om jag behöver fläktar osv?
Som sagt så är jag helt okunnig och detta är första gången jag provar odla (inte så seriöst precis)
Vill ha all hjälp och tips jag kan få! Och här ska ni få bilder på hur dom ser ut (tagen för 2 dagar sen) dåliga bilder, men vet iallafall att det är två honor, då det sticker ut massa vita små "spröt" lite överallt.
BILDER http://imgur.com/a/2aRyb