2015-08-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agapita
Jag vett inte hur man kollar upp det, har bett om hjälp av mod.
Jag ber om ursäkt ifall du, släktingen, tog åt dig. Flertalet har frågat vad som sägs i Väsby, så ja, tyvärr är det hörsägen. Dock har BO dejtat Jani, ingen hörsägen.
Så du menar att jag som är syster till jani inte skulle veta vem fan han dejtat? Öppna ögonen människa det är lögner du sprider!
Citera
2015-08-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUUM
Så du menar att jag som är syster till jani inte skulle veta vem fan han dejtat? Öppna ögonen människa det är lögner du sprider!

Andas lite, med tanke på vad J och A åstadkommit gentemot kvinnor i sina dagar på jorden så är det kanske inte helt främmande att dessa två namn dyker upp?
Däremot behöver dom inte ha gjort ett skit i detta fall men det lutar ju mer emot dom än emot Nils Eriksson 59 som brukar gå runt med sin Border Collie i spåret varje kväll vid den tiden.
Citera
2015-08-10, 20:50
Medlem
Citat:
Du e ju inte den skarpaste kniven i lådan... Släktdrag?
Tror det är få som skulle höja på ögonbrynen om det visade sig vara din kära bror.
Eftersom du vet så mycket och är säker på din släkts oskuld så kanske du kan tala om vart Jani bor
Citera
2015-08-10, 20:52
Medlem
Citat:

Ursäkta men låt mig gissa, du kan knappt vara runt 20-25 års åldern och dessutom rätt så naiv och kanske lite ettrig/lätt till att ta till humöret och anse att "alla har fel", "alla andra" gör ngt som inte passar dig..
Om du nu vet vem din brorsa, farbror, kusin, el vad d nu e- dejtat och inte- väx upp och hantera argumentationen som sig bör-du changserar för varje inlägg du gör där du framhävs som en obstinat "tonåring" och det blir helt prekärt och det är en distinktiv skillnad på "logisk info" och "försvarande av din älskade världens bästa familj"
-kom igen - förstå att andra kan få en viss bild - den må va fel- men du övertygar ingen med d "tugget" du har (valde ett uttryck som tycks passa din retoriska förmåga)

PS- om du har svårt att förstå mina ord så gå om en årskurs i svenska eller läs igen på KomVux.
Senast redigerad av Scarlett1 2015-08-10 kl. 20:55.
Citera
2015-08-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Du e ju inte den skarpaste kniven i lådan... Släktdrag?
Tror det är få som skulle höja på ögonbrynen om det visade sig vara din kära bror.
Eftersom du vet så mycket och är säker på din släkts oskuld så kanske du kan tala om vart Jani bor

Love u Liza1979! 😂
Du har bidragit till denna tråd tidigare, precis som i andra trådar men -som du sa i där fallet-, d kanske går i familjen..
Senast redigerad av Scarlett1 2015-08-10 kl. 21:03.
Citera
2015-08-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlett1
Love u Liza1979! ?
Du har bidragit till denna tråd tidigare, precis som i andra trådar men -som du sa, d kanske går i familjen..
Det verkar inte vara bättre, hon outar sig själv gång på gång.
Hoppas att det inte är den helylle Kämäräinen släkten som varit i farten igen. Då kommer hon framstå som än dummare....
Om det nu är möjligt.
J satt för misshandel av en tjej, det säger en hel del.

Ida hade skador på kroppen så någon form av misshandel har skett.
Citera
2015-08-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Det verkar inte vara bättre, hon outar sig själv gång på gång.
Hoppas att det inte är den helylle Kämäräinen släkten som varit i farten igen. Då kommer hon framstå som än dummare....
Om det nu är möjligt.
J satt för misshandel av en tjej, det säger en hel del.

Ida hade skador på kroppen så någon form av misshandel har skett.

Ni får väl se!
Citera
2015-08-10, 21:29
Medlem
Väldigt dött i media om detta måste jag säga, tystat? Eller vill dom inte erkänna att dom kört fast?
Citera
2015-08-10, 21:38
Medlem
barnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frompz
Väldigt dött i media om detta måste jag säga, tystat? Eller vill dom inte erkänna att dom kört fast?

Jag har hört att utredningen är stendöd. Det finns inget att gå på.
Citera
2015-08-10, 21:39
Medlem
docktorhexs avatar
Snart lika död denna tråd som Kinnekulledramat med Lisa. Dagens snutar är helt fucking oduglig så räkna med det är kört sen dagar tbx. Enda som kan fixa detta nu är GW.

Han skulle säga rakt av.... "undra när polisen vaknar upp och tar in hennes fd/pojkvän"
Citera
2015-08-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ni får väl se!
Vad menar hon?
Citera
2015-08-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1DayAtTheTime