2015-08-07, 00:19
Medlem
Funicellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Någon som vet vem "Kjell" är? Varför har dom ringt just honom

En typ som bodde granne med någon i Eurocop-gänget alternativt någon i deras bekantskapskrets. Grejen var att han hade en tendens att ställa till med jävelskap. Han försökte bland annat framtvinga en vräkning utan rimlig anledning. Första ringningen var med andra ord vad som kan kallas för en hämndaktion men han visade sig vara så pass konstig och komisk att det blev till en serie. Vad jag förstår så heter han inte Kjell egentligen utan det är ett efternamn eftersom att vid ett tillfälle så svarar hans fru även hon med Kjell.
Citera
2015-08-07, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Precis, och det finns samtal mellan mig och Kjell också som bekräftar det hela.

Länk
Så Kjell trodde att du var Sadulisten? Vet du förresten om Sadu och Bubba är oroliga över att Kjell ska hänga ut dem som pedofiler och liknande, med namn och personnummer?
Senast redigerad av WalruswasPaul 2015-08-07 kl. 02:36.
Citera
2015-08-07, 02:18
Medlem
Jag lyssnade mycket på dem förr i tiden, för jäkla roliga och provocerande killar!
Citera
2015-08-07, 03:19
Medlem
Är det någon här som har lyssnat på deras poddar ännu? Skulle uppskatta lite info om vad som sagts.
Citera
2015-08-07, 04:27
Medlem
Pletheneiss avatar
När man gick i högstadiet/gymnasiet kunde man sitta i flera timmar och lyssna på sadulisten och bubbas busringningar.. HAHAH!

Fyfan vad jag garvade högt under nätterna, tror jag väckte föräldrarna, ibland även grannarna.

Fast måste dock säga att jag främst gillar Sadulisten, faller mig mer i smaken!
Citera
2015-08-07, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Så Kjell trodde att du var Sadulisten? Vet du förresten om Sadu och Bubba är oroliga över att Kjell ska hänga ut dem som pedofiler och liknande, med namn och personnummer?
Kjell har ju trott att det har varit Jonas Thente som har ringt honom när det egentligen e han själv. Om kjell gör det så blir det ju förtal, så jag tror inte sadu är direkt orolig över att Kjell skulle göra något sånt. Tror mer att folk skulle tycka att han e sjuk!
Citera
2015-08-07, 05:45
Medlem
Citat:
Kjell har ju trott att det har varit Jonas Thente som har ringt honom när det egentligen e han själv. Om kjell gör det så blir det ju förtal, så jag tror inte sadu är direkt orolig över att Kjell skulle göra något sånt. Tror mer att folk skulle tycka att han e sjuk!
Ja jag tror nog att både Kjell och hans fru har svårt att urskilja röster, då hans fru inte ens kunde skilja på rösten från "Jonas Thente" och hennes egen man.

Nog för att det skulle bli förtal, men får folk för sig det om Sadu så är ju skadan skedd liksom.
Citera
2015-08-07, 13:27
Medlem
Va pratar Kjell om? Naken och 10åringar. Det har jag aldrig hört i någon ringning.
Citera
2015-08-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noormaan
Ja din gissning var närmare än min. Men nu har jag listat ut Kjells riktiga namn, ringde och pratade med honom nyss. Skön gubbe

Byter du ut m:et i din gissning mot två andra bokstäver så har du rätt namn.
Så det är "Kjells" namn? Rätt ort också

Jepp, det är rätt person. Bor bara någon lägenhet ifrån Bubba. Vad har han gjort för att förtjäna denna terror från början undrar man då?
Senast redigerad av WalruswasPaul 2015-08-07 kl. 15:19.
Citera
2015-08-07, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Så det är "Kjells" namn? Rätt ort också

Jepp, det är rätt person. Bor bara någon lägenhet ifrån Bubba. Vad har han gjort för att förtjäna denna terror från början undrar man då?
Terror? Man har ringt några få samtal under 4 år, och all kaos är något som han själv har skapat. Ännu mer kaos kommer i part 3
Citera
2015-08-07, 16:15
Medlem
noormaans avatar
Citat:
Terror? Man har ringt några få samtal under 4 år, och all kaos är något som han själv har skapat. Ännu mer kaos kommer i part 3

Har du hört part 3 alltså?
Pratar Kjell med sig själv något i part 3?
Citera
2015-08-07, 16:16
Medlem
Citat:
Mjaa, nog för att jag skrattar åt det, och jag vet ju att ni lämnar gubben ifred för det mesta, men det här med "naken i sängen" och liknande känns tveksamt. Inte för att jag vet vad det handlade om mer exakt. Terror var fel ordval, men det skapar kaos som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in