2015-08-02, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Hållt mig borta från den här tråden, då nivån varit väldigt låg.. Men känns som en en riktig sammanfattning från dagen behövs, så här har ni:

Det som verkligen hände: gnaget kom innan difs match med 30-40 man men mötte över hundra gårdare i slakthusområdet och fick åka.
Efter matchen mötte 30-40 bajare c:a 70 gårdare i ett stenhårt box där dif backar efter ett tag och tillslut lättar och springer nerför trappan vid tunnelbanan.

Du borde hålla dig borta från tråden, ja.
Citera
2015-08-02, 01:00
Medlem
dd4ankeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Efter matchen mötte 30-40 bajare c:a 70 gårdare i ett stenhårt box där dif backar efter ett tag och tillslut lättar och springer nerför trappan vid tunnelbanan.

Nu ska jag ta er lite närmre sanningen. Ca 50 bajare och ungefär en 70 Djurgårdare, varav ca 30-40 var julgranar som samlats efter matchen för att fira segern.

10:e och 24:e kan bli roliga dagar.
Citera
2015-08-02, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
Som sagt såg jag inte jättebra. Var på avstånd så svårt att uppfatta antal..

Spring dit och kriga för dina kamrater nästa gång då istället.
Citera
2015-08-02, 01:53
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd4ankeN
Nu ska jag ta er lite närmre sanningen. Ca 50 bajare och ungefär en 70 Djurgårdare, varav ca 30-40 var julgranar som samlats efter matchen för att fira segern.

10:e och 24:e kan bli roliga dagar.
Med julgranar, menar du de som i ena stunden är en del av eran "massiva" oövervinneliga mobb och i andra stunden är "casual julgranar"?
Citera
2015-08-02, 03:42
Medlem
Vi (DIF) fick stryk, inget mer att säga. För många som springer, vi backade sen kom snuten. Man borde kanske ha med sin tandskydd och handskar på match nu.
Citera
2015-08-02, 03:48
Medlem
30-35 blandad grupp (Bajen) mot DIF 65-70man (LÅGT räknat) .. Djurgården sprang.. Hoppas film kommer upp, roligt att se.....hehe
Citera
2015-08-02, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Med julgranar, menar du de som i ena stunden är en del av eran "massiva" oövervinneliga mobb och i andra stunden är "casual julgranar"?
Exakt hur ska dom ha det? Fan vad härligt man mår så bra idag...
Citera
2015-08-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Vi (DIF) fick stryk, inget mer att säga. För många som springer, vi backade sen kom snuten. Man borde kanske ha med sin tandskydd och handskar på match nu.
Du (som inte i inte dfg/ yngre) kanske redan borde ha med dig tandskydd om du vill vara med att leka utan att tappa tänder? Vad du ska med handskar till är en bra fråga dock.
Citera
2015-08-02, 11:45
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Du (som inte i inte dfg/ yngre) kanske redan borde ha med dig tandskydd om du vill vara med att leka utan att tappa tänder? Vad du ska med handskar till är en bra fråga dock.
Folk hade väl inte räknat med att bajen skulle komma med en bra liga för en gångs skull. Vi satt och krökade när bajare kommer väl förberedda med tandskydd osv. Och möter 50% julgranar som mest var där för att titta på. Skyller inte ifrån mig, var pinsamt box rakt igenom med den sega starten osv. Dock jämn i början och ganska lång fight. Men det var inte direkt 25 kgb mot 60 taggade DFG.
Citera
2015-08-02, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Folk hade väl inte räknat med att bajen skulle komma med en bra liga för en gångs skull. Vi satt och krökade när bajare kommer väl förberedda med tandskydd osv. Och möter 50% julgranar som mest var där för att titta på. Skyller inte ifrån mig, var pinsamt box rakt igenom med den sega starten osv. Dock jämn i början och ganska lång fight. Men det var inte direkt 25 kgb mot 60 taggade DFG.

Du säger det bra. För många julgranar bland DIF som var där för att kolla och inte slåss medan bajen kom tighta och tunga.
Citera
2015-08-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Du säger det bra. För många julgranar bland DIF som var där för att kolla och inte slåss medan bajen kom tighta och tunga.

Undrar om det verkligen varit någon skillnad med tanken på DFG:s kvalitet idag?
Citera
2015-08-02, 14:42
Medlem
WangHaos avatar
Tydligen smällt mellan Norrköping och AIK i centrala Norrköping.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in