Har en liten fråga till er angående sexualitet. Jag är straight och njuter och älskar vaginalt samlag precis som dom flesta andra... på den fronten är jag "normal", eller vad man ska säga!
MEN, det finns en annan sak som jag också gillar, och som säkert många tycker är väldigt konstigt. Har dock försökt hitta lite specifik information om detta, eller iallafall läsa om NÅGON som har samma tankar och känslor kring detta, men har kammat hem NOLL resultat, så därför sträcker jag mig ut till det enorma forumet Flashback!
Jag tycker om att sitta gränsle över tjejer. För det första är det allmänt mysigt och för det andra är det skönt. Den närmaste definitionen jag kommit fram till att helt enkelt juck, men det känns för "enkelt"
Förvisso kan jag få orgasm utav det, så på den punkten kanske det är juck, men även att känslan att sitta gränsle över någon är mysig. Exempel:
Sitta på en tjejs rumpa medan vi ser film, kan även massera samtidigt. Då blir det både mysig intim beröring och otroligt skönt
Tycker det är skönt och mysigt både med och utan kläder. Har tjejen exempelvis sexiga kläder, tights eller jeans, och jag bara kalsonger, blir det också väldigt skönt.
Min poäng är inte att definiera hur knäpp jag är

Utan alltså finns det NÅGON med liknande tankar därute?