2015-07-17, 07:48
Medlem
MedborgareXs avatar
Specsavers workout visar ju en häftig milf med fin kropp. Men är man knappt 20 bast så kanske man hellre tittar på yngre då man saknar sexuella erfarenheter av kvinnor närmare 40 och äldre. Har man den erfarenheten så är det lätt att strunta i de yngre helt om man gillar häftig sex utan barnsligheter.
Citera
2015-07-17, 23:47
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Måste hålla med om det här! Den är så jävla underlig, Vad fan är det för något? Är det en aboriginer eller annan form av negertyp eller en apa? Ett fantasidjur kanske tillomed?
Det ska väl föreställa en gorilla?
Kolla vad Cherry själva kallar denna bild.
http://cherry.se/wp-content/uploads/2014/09/gorilla2.jpg
Citera
2015-07-18, 08:28
Bannlyst
All reklam nuförtiden är hemsk! Annat var det på 90-talet Då var dom finurliga och roliga
Citera
2015-07-18, 14:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
All reklam nuförtiden är hemsk! Annat var det på 90-talet Då var dom finurliga och roliga

Den var fan inte bättre då
Citera
2015-07-18, 20:45
Medlem
Telenorreklamen. Stör mig som F-A-N på den blonda tjejens röst, dialekt och uttal!
Citera
2015-07-19, 03:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Garantibil.

Reklambyrån tänker: Vi vänder på rollerna så att köparen kommer med de överdrivna argumenten medan säljaren är lätt besvärad och helst inte vill sälja.

Konsumenterna ska då tänka: Ja, det vill vi ju inte vara med om. Bättre då att Garantibil får ta hand om dessa bråkiga köpare som vill få oss att tro att vår bil är bättre än den är.

Sens moral: Fy fan vilken usel reklamfilm.
Citera
2015-07-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noname92
Blir ÄCKLAD av Specsavers senaste reklam med den äckliga 45+ kärringen som kommer in till ett gäng pensionärer som spelar bingo och börjar dansa...mår illa av att se henne dansa.. Kläderna va ju inget å hänga i granen heller

45+? Vad har du rökt? Tycker för övrigt hon är rätt snygg.
Citera
2015-07-23, 00:49
Medlem
hazard simpsons avatar
Dr Alban
Citera
2015-07-23, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Dr Alban
Svårt att avgöra om han är seriös eller gör parodi på sig själv. Resultatet är ju lika.
Citera
2015-07-23, 01:48
Medlem
Har börjat störa mig enormt på dessa viaplay reklamer som tycks propagera för att ungar ska sitta framför en skärm hela jävla tiden, på fjället, ute på sommaren, i bilen osv osv.

Sen alla dessa "skänk pengar till oss" reklamer för alla möjliga organisationer får mig att vilja spy, vissa scener ser ju klart arrangerade ut där ungarna fått instruktioner att göra si och så och titta ledset in i kameran samtidigt som en röst vädjar om pengar.

"Maolinharshi har inte råd att gå i skolan eller äta sig mätt" ....näha, men betala henne royalties då för eran jävla utnyttjande av henne i filmen så blir hon lätt rikaste personen i byn och kan ge mat åt halva landet med tanke på hur ofta reklamen visas.............? Snacka om att utnyttja fattiga utsatta människor

Exemplet ovan är påhittat men rättvisande, har inget emot välgörenhet och visst behöver dom hjälp men det är metoden för att samla in jag vänder mig mot.
Citera
2015-07-23, 12:50
Medlem
De jag kan tänka på just nu är:

Niklas Wahlgren, Vitaepro. Fy fan, värst är nästan tjejen i slutet!

Clownerna som ska råna en bank där en mentalt efterbliven kvinna bjuder in dem, skäms av att se den. Kan vara viaplay om jag ej missminner mig.

Alla Sverigelotten-reklamerna.

Vet inte om vi ska ta upp även radioreklam, är ju inte direkt en reklamFILM, men kom bara att tänka på en jag hörde med två skåningar i en pricerunner-reklam. Usch.
Citera
2015-07-23, 18:02
Medlem
tallulahs avatar
Reklamen för Postkodlotteriet där Rickard Sjöberg bara sitter och stirrar in i kameran med total jävla psycho-blick. Köp en lott, annars kommer psykopat-Rickard med motorsågen...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in