Citat:
Ursprungligen postat av
Dantesspeak
Lisa. Jag utgår från att hon blivit våldtagen innan mordet. Stackars Lisa. Den smärtan, den rädslan, hon säkert fick utstå. Tänk vad ont det måste ha gjort? Tänk om det hände er? Jag vet, ni är killar, de flesta. Så översätt det till i baken istället. Stackars henne.
Jag har insett att jag inte är trygg ute som tjej. Är livrädd och undviker att gå ut om jag inte har skydd med mig. Galningar är överallt, och vi släpper till och med ut dem som vi VET är galningar!!! = Hagamannen.
Kan inte ta det jobb jag vill pga arbetstiderna, då jag är rädd att röra mig ute då. Kan inte gå på krogen, eftersom jag är rädd för att åka hem själv på bussen. Taxi är borträknat på en gång, eftersom det sker där också. De kommer till och med in genom fönstret eller balkongdörren i våra egna hem! Allt bara! Allt för att tillfredsställa sina behov!
Det här livet är helt enkelt inte värt att leva längre, så tack och hej för mig!

Ledsen att du ska behöva känna sån otrygghet. Det ska verkligen inte få vara på det viset.
Gör nu inget dumt!
Alla män är inte primitiva driftstyrda monster. Långt, långt därifrån. Jag själv är man
och skulle aldrig antasta någon. Aldrig. Och de allra flesta är lika ofarliga.
Nu befinner vi oss allihop mitt inne i ett "mångkulturellt samhällsexperiment" och det
har dessvärre inte visat sig vara av det lyckade slaget som bekant.
Bland annat ser vi det genom alla gruppvåldtäkter i landet och det är närmast uteslutande
med förövare som kommer utifrån.
Kvinnosynen är helt bedrövlig hos stora grupper av invällare.
Men vi har förstås etniska svenskar som inte bär sig inte bättre åt som nämnde "Hagamannen".
Men tappa inte hoppet bästa du!

Och gör inget dumt nu mot dig själv för jösse namn.
Livet har vi bara en gång och aldrig mer. Tänk på det.
På Lisas mördare väntar ett långt, långt fängelsestraff så han ska inte kunna ofreda någon
mer på väldigt länge. Och jag är rätt säker på att man tagit helt rätt man.