2015-06-29, 20:01
Medlem
femmas avatar
när spelades ''Stjärnkusken'' in?
Citera
2015-06-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Gick hon inte ut med att hon hade Damp, ADHD eller liknande bokstavskombination? Fråga inte mig vad det var för jag skiljer inte på sådant annat än att jag kan se när något är fel.

Med dessa diagnoser så har hon och knullkompisen äktenskapstycke.

Usch, ur led är Sverige i tiden, vad synd att de inte levde i en annan tid!
Citera
2015-06-30, 08:38
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
när spelades ''Stjärnkusken'' in?

Den spelas väl in löpande om jag inte har fel. Dom ska väl spela en rad och då är det ju lämpligt att det sker live.

Började tydligen inspelningarna vid Elitloppet som gick i slutet av maj.
http://www.tv4play.se/program/stj%C3%A4rnkusken?video_id=3188257
Senast redigerad av OlleViero 2015-06-30 kl. 08:43.
Citera
2015-07-17, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Med dessa diagnoser så har hon och knullkompisen äktenskapstycke.

Usch, ur led är Sverige i tiden, vad synd att de inte levde i en annan tid!

Att klaga på någon som har ADHD är som att klaga på någon som är vänsterhänt . ADHD är medfött och ingenting man väljer
Citera
2015-07-17, 05:21
Bannlyst
Är det sant att hon knullat med knugen?
Citera
2015-07-17, 07:02
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Camilla tar upp en mycket viktig fråga, för det visar vad för samhälle vi lever med, när hon behandlas illa förhållande till de övriga "damerna". För det är en legitim fråga, varför just hon blir behandlad som skräp.

En kvinna bemöts efter hur hon behandlas av den karl hon beblandar sig med! I Sverige år 2015.

Jag ser ingen skillnad socialt eller bakgrundsmässigt när man granskar de kvinnor som gift in sig i kungahuset eller den kvinna som nu har ett öppet förhållande med Anders Borg. Om dessa kvinnor så har varit värdinnor på OS, artister inom TVs realityshower, fashion model i England eller en av det framgångsrika popbandet Army of Lovers. Så är det likvärdiga kvinnor socialt sätt!

Eventuella skillnader i bakgrund kompenseras och blir likvärdiga, av att dessa "damer" har olika talanger och framgång på det de uppnår socialt.

Det yttersta beviset på att det är mannen som avgör kvinnans status är sagan om Askungen, filmerna Pretty Woman och en Officer och en Gentleman. Framgångsrika historier om hur en kvinna kan upphöjas till oanade höjder av en man!

Hur kan det vara möjligt i ett modernt samhälle som Sverige, att den som inte blir gift med sagoprinsen blir illa behandlad och den som blir gift får sin bakgrund borttvättad?
Därför att kvinnor som inte har något att komma med förutom sitt utseende inte är någonting utan en man, när de sedan blir gamla och fula så vill ingen veta av dem.
Citera
2015-07-17, 07:17
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
li
Lika påhittat som att hon och Frank Andersson skulle haft sex under inspelningen av Fångarna På Fortet. Camilla Henemark har svåra problem med sig själv.
Citera
2015-07-17, 09:08
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn

Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
li Lika påhittat som att hon och Frank Andersson skulle haft sex under inspelningen av Fångarna På Fortet. Camilla Henemark har svåra problem med sig själv.

Jag håller det som mycket sannolikt att hon gjort det med bägge.

För övrigt knullas det nog friskt under dom där inspelningarna.
Citera
2015-07-17, 09:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Det är snarare högst osannolikt.Fröken Henemark lider av vanföreställningar och djup mytomani.
Hon behöver vård.
Citera
2015-07-17, 09:25
Medlem
Citat:

Det stämmer, i ett av fallen så vet jag att det är sant då jag själv var på platsen där det skedde.
Citera
2015-07-17, 09:56
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Vad är det för diagnos hon menar? Att det kliar mellan benen är väl ingen diagnos...såvida det inte handlar om en sexuellt överförbar sjukdom?

Exakt vilken diagnos hon syftar på vet jag inte, men hästar och hantering av hästar används faktiskt som rehabiliteringsform och en form av terapi för personer med psykiatriska diagnoser. Det är svårt att få beviljat pga hur resurskrävande det är med hästar och utbildad personal tillgängliga, men det är definitivt en metod som hjälpt och hjälper många.

http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Behandlingar/Behandling-med-hjalp-av-hast-och-ridning/
Citera
2015-07-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
li
Lika påhittat som att hon och Frank Andersson skulle haft sex under inspelningen av Fångarna På Fortet. Camilla Henemark har svåra problem med sig själv.

Liksom Frank Andersson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in