2015-07-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
När vi var yngre så kunde han få utbrott för allt möjligt, tillsynes utan anledning. Man höll sig på god fot med honom.
Var också galet svartsjuk.
Vilken dödlig kombination blir med svartsjuk, knarkare och våldsam i en och samma person!
Citera
2015-07-14, 16:38
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Bestämmer du det eller?

Brottsförebyggande rådets undersökning "Invandring och brottslighet" visar en överrepresentation på 230% för sydamerikanska invandrare.

Jag antar att statistiken gäller även för kvinnomord, ett våldsbrott som (som Calellas borgmästare mycket väl påpekade) känner ingen kulturell eller etnisk gräns.
Citera
2015-07-14, 16:40
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Vilken dödlig kombination blir med svartsjuk, knarkare och våldsam i en och samma person!
Om de tog ett par glas känns det som om det inte va läge att gå emot eller kritisera honom?
Det är väl svenska tjejers paradgren efter några glas
Citera
2015-07-14, 16:42
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker

För att inte tala om en eventuell psykisk sjukdom.
Citera
2015-07-14, 16:44
Medlem
Så BO lever med, skaffar barn med och åker på semester med en knarkande och svartsjuk galning helt ovetande om vem (hur) han är?
Citera
2015-07-14, 16:44
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Etniskt svenskt turistpar där mannen tog kål på kvinnan under semestergrälet?
eller...
Shady "oriental" med svenskt pass som har gett utlopp för sina naturliga drifter?
Handlade alltså om en kombination av mitt tidiga förslag.

Även ironiskt att borgmästaren Montserrat Candini i pressen manade till återhållsamhet och pratade om att svenskar inte är mer våldsamma av sig än spanjorer.

Citat:
– Våldet är inte en fråga om gränser, kulturer eller territorium.
http://acn.cat/acn/796306/Societat/text/Calella-crim-turista-sueca-dona-esquarterada-hotel-condol-condemna.html
Citera
2015-07-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Så BO lever med, skaffar barn med och åker på semester med en knarkande och svartsjuk galning helt ovetande om vem (hur) han är?
Nej hon visste, men har nog tyckt atr hon fångat en bad guy.
Inte super smart tjej, inget självförtroende mm
Citera
2015-07-14, 16:50
Medlem
Steinarrs avatar
Varför fortsätter media att skriva att mannen är svensk för? Snubben är ju Sydamerikan.
Citera
2015-07-14, 16:52
Medlem
Citat:
Nej hon visste, men har nog tyckt atr hon fångat en bad guy.
Inte super smart tjej, inget självförtroende mm
Och hennes familj? Anhöriga? Vet dom om hans mindre trevliga sidor ? Hur gamla är barnen? Lever alla barnen med henne? Hur ser hennes bakgrund ut?
Ska detta läggas till ytterligare ett fall där kvinnor fallit för den onde i tron om att kunna förändra honom? Tragiskt och frustrerande. Vad är det med tjejer och bad guys, aldrig förståt mig på det där
Citera
2015-07-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Och hennes familj? Anhöriga? Vet dom om hans mindre trevliga sidor ? Hur gamla är barnen? Lever alla barnen med henne? Hur ser hennes bakgrund ut?
Ska detta läggas till ytterligare ett fall där kvinnor fallit för den onde i tron om att kunna förändra honom? Tragiskt och frustrerande. Vad är det med tjejer och bad guys, aldrig förståt mig på det där
Barnen bor hos henne, dom två äldsta är hos sina resp pappor ibland.
Föräldrarna är skilda sen länge.
Hon har alltid sökt uppmärksamhet, på alla möjliga sätt.
Citera
2015-07-14, 17:03
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Varför fortsätter media att skriva att mannen är svensk för? Snubben är ju Sydamerikan.

Är det bekräftat?

Såvitt jag förstått det är det uppgifter från en postare här?
Kan ju absolut stämma, men jag skulle isåfall inte vilja betrakta det som bekräftat än.
Citera
2015-07-14, 17:05
Medlem
Citat:
Barnen bor hos henne, dom två äldsta är hos sina resp pappor ibland.
Föräldrarna är skilda sen länge.
Hon har alltid sökt uppmärksamhet, på alla möjliga sätt.

Äldsta barnets pappa är inte involverad alls, mellersta barnet bor hos pappa varannan vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in