Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-10, 20:39
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angladotter
"När Lisa Holm försvann vid Kinnekulle åkte Conny Andersson dit för att stödja och undersöka spåren. Med sin lukt, syn, hörsel och känsel kan han fånga upp spår från både förrymda rånare och försvunna personer som andra missar."

Källa http://www.hd.se/nyheter/sverige/2015/07/10/han-sparar-med-sina-sinnen/

Trodde det var hund som man talade om men en Conny människa? Vad hittade han och kunde han följa spåret?
Medlem
dannees avatar
Eftersom inget vad vi vet tyder på bråk vid Moped så kanske GM har lockat med BO...
GM ska haft katt... som tydligen ska ha varit försvunnen under sökandet (Det ska MGM sagt till MP) Kanske GM använt katten för o lockat med BO. Tjejer gillar djur.
Senast redigerad av dannee 2015-07-10 kl. 20:41.
Medlem
djembelelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensas3000
Jag känner 4 stycken och dom är också dumma i huvet så fort dom är lediga från sina svartjobb så super dom och pratar om brudar dom vill sätta på samma skrot och korn.
Köra bil på fyllan är dom duktiga på också sånt jävla pack .
Och svenskar super inte och pratar om brudar dom vill sätta på?
Senast redigerad av djembelelle 2015-07-10 kl. 20:43.
2015-07-10, 20:52
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Vad svarade du då lilla vännen?
Har du skrivit att cafeägarens dotters ex-pojkvän har alibi?
Det enda jag kan se är att du skriver att det har diskuterats om hon hade dagskassan.

Jag tycker vi synskadade också ska ha en chans i samhället. Vad tycker du?

Förlåt så mycket paternoster. Jag svarade Tomato. Men hade du läst du också så hade du fått svaret:

Dottern till caféägarinnan ser i högsta grad kär ut i sin pojkvän om man studerar dennes Facebook. (Nytagna bilder)
2015-07-10, 20:53
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Varför tog GM med sig kroppen istället för att lämna den?

Det vet vi inte! Kanske hen hade en känsla av att: jag måste göra nåt, vad ska jag göra? Tar med sig kroppen till ett någorlunda avskilt och folktomt ställe jag känner till! Får fundera vidare senare!
2015-07-10, 20:54
Medlem
Beeenjamins avatar
Kommer obduktions bilder komma ut offentligt?
2015-07-10, 20:57
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Förlåt så mycket paternoster. Jag svarade Tomato. Men hade du läst du också så hade du fått svaret:

Dottern till caféägarinnan ser i högsta grad kär ut i sin pojkvän om man studerar dennes Facebook. (Nytagna bilder)

Jaha, då kan det ju finnas ett (eller fler) ex som inte är så kär längre. Kanske t.o.m bor på platsen.
Senast redigerad av PeterNoster 2015-07-10 kl. 21:00.
2015-07-10, 20:59
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Med pappans hemliga special förband inom militären, var det en grupp, nation, familj, nationell eller nationell som ville fömedla ett budskap till honom/han familjl ?

Nu är det gjort. Gör inte det honom till en stark fara...han sitter inne på en hel del top secret information och får nu anses som försvagad...vad gör militären åt detta...?

Kommer fler inom han fammilj/släkt att användas för att statuera flera exempel ?

frågorna e många...svaren få.

Som jag tidigare hävdat: INGEN främmande makt, mafioso eller annan organisation mördar fiendens barn, de VILL INTE ha sina egna barn mördade vilket skulle bli konsekvensen!
2015-07-10, 21:00
Medlem
djembelelles avatar
Citat:
Jaha, då kan det ju finnas ett (eller fler) ex som inte är så kär längre.
Jag tror du måste meddela den där flickan dina tankar så hon kan skaffa personskydd eller gå under jorden.
Medlem
katws avatar
Citat:
Jaha, då kan det ju finnas ett (eller fler) ex som inte är så kär längre.

Kan det säkert. Men de var tillsammans redan 2013.
Men du får gärna fortsätta din privata undersökning.
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Som jag tidigare hävdat: INGEN främmande makt, mafioso eller annan organisation mördar fiendens barn, de VILL INTE ha sina egna barn mördade vilket skulle bli konsekvensen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20962089.ab
2015-07-10, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Men absolut inget tyder på detta.
Att han ska vara oskyldig? Vi vet ju inte vad den tekniska bevisningen är?
Hade han flytt så skulle han säkert kunna hålla sig borta från polisen i Litauen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in