Det ska inte handla om en gänguppgörelse utan "personliga aggressioner".
– Mannen har skjutits med flera skott, säger Ewa-Gun Westfjord, informatör vid Ystadspolisen.
Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska 20-åringen ha varit på en födelsedagsfest under lördagskvällen. Han ska sedan plötsligt ha lämnat festen och ensam ha begett sig till centrala Arlöv.
Varför mannen lämnade festen och vad som hände fram tills mannen hittades skjuten är oklart. Enligt uppgifter hördes det bråk från platsen strax innan mannen sköts till döds.
Citat:
Vid 07-tiden inträffade en trafikolycka på E65 mellan Skurup och Ystad. Ett fordon ska då ha kört in i mitträcket. Personen eller personerna i bilen avvek från platsen och enligt uppgifter till Kvällsposten kan detta eventuellt kopplas till mordet i Arlöv. Men det är inget som polisen vill bekräfta.
– Vi kommenterar inte det på något sätt i nuläget, säger JB Cederholm.
L*dvig var en riktigt trevlig kille och alla som träffat honom eller känner honom håller med. Tråkigt att vissa utgår ifrån att GM är ''blatte'' när han är en etnisk svensk. GMs namn kommer jag inte droppa utan dem som behöver veta vet och är du från Arlöv vet du också. Denna skjutningen har inget att göra med skjutningar / konflikter i Malmö.
Lite synd att alla trevliga killar blir skjutna faktiskt, han hamnade väl lite fel i samhället av någon anledning ändå.
L*dvig var en riktigt trevlig kille och alla som träffat honom eller känner honom håller med. Tråkigt att vissa utgår ifrån att GM är ''blatte'' när han är en etnisk svensk. GMs namn kommer jag inte droppa utan dem som behöver veta vet och är du från Arlöv vet du också. Denna skjutningen har inget att göra med skjutningar / konflikter i Malmö.