Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Så där lockar man till sig femåringar. 17-åringar kräver mer sofistikerade lockbeten.
Något förslag?
Vad kan man tänka sig att en GM klurat ut för att få denna flicka som stod i begrepp att
ge sig av från arbetsplatsen och även meddelat om den saken till pappan, att skjuta upp
hemresan i försommarkvällen och gå därifrån med denna person?
Jag kom förresten att tänka på nu att jag glömde att ta hänsyn till omständigheten att
nyckeln satt i tändningslåset på moppen när jag knåpade ihop den där lilla "kattungeteorin".
Knappast att Lisa skulle följt med att leta efter nån bortsprungen kise och låtit nyckeln
sitta kvar.
Sedan slutligen så är jag väl själv egentligen av den uppfattningen att det som kommer
att ske här på baksidan av kaféet vid mopeden strax efter kl.18.23 rymmer ett
plötsligt, överrumplande våld och offret är närmast chanslöst direkt.
Den som ville henne illa, som ville åt hennes kropp, ämnade inte väja för att bruka
allt det våld som kunde behövas för att genomföra det som han hade föresatt sig.
Han hade haft span i smyg på just denna fagra donna denna aktuella helg såväl som
de två föregående, gissas det hejvilt, och här uppenbarade sig nu ett tillfälle som bara
inte kunde försittas, därtill var han alltför betagen av flickans skönhet men dock likgiltig
för vilket lidande han kunde åsamka henne när hon väl var i hans våld.
En ledig söndagseftermiddag hade passerat med en hel del porrsurfande och alkoholintag
och kättjefulla fantasier kring unga servitriser i allmänhet och en viss blond snygging
i synnerhet växte sig allt starkare....och så slumpade det sig så i aftonens begynnelse
att allt gick hans väg...
Dock inte så länge som bekant...