2015-07-02, 10:36
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z91
Tycker PSG borde köpa Griezmann, en fransk stjärna att bygga runt. Dessutom på en position dom behöver förstärka.
Eller Pogba.
Citera
2015-07-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Den stora bomben blir Kevin Trapp.

Har också hört detta rykte. Hur bra är Trapp då? Har ingen koll på honom. Tyskarna har ju så många bra målvakter nu.
Citera
2015-07-02, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Turan skulle snarare ta Iniestas roll i laget. Och det behövs en eventuell ersättare till honom. Däremot verkar det bli Pogba som gör det

Jaha okej. Har alltid trott att Turan är mer av en ytter men han brukar alltså spela centralt då? Isf är det ju ett annat läge. Problemet då är ju att han nästan är lika gammal som Iniesta, skulle nog vilja se någon yngre.
Citera
2015-07-02, 11:35
Medlem
preben12s avatar
Assou-Ekotto har skrivit på för St Etienne efter att ha varit klubblös sedan februari då Tottenham och han avslutade hans kontrakt.
Citera
2015-07-02, 12:20
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Assou-Ekotto har skrivit på för St Etienne efter att ha varit klubblös sedan februari då Tottenham och han avslutade hans kontrakt.
Han var väl bränt alla pengar sneakers och behöver lite till för att få sina Yeezy 350

Och snart verkar Toby presenteras för Tottenham. Belgisk mittbackspar nästa säsong.
Senast redigerad av Cambijao 2015-07-02 kl. 12:26.
Citera
2015-07-02, 12:31
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Har också hört detta rykte. Hur bra är Trapp då? Har ingen koll på honom. Tyskarna har ju så många bra målvakter nu.

I samma klass som ter Stegen och Zieler.
Citera
2015-07-02, 12:58
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaresma
Eller Pogba.

Tror Poga hade varit en väldigt bra köp för PSG på väldigt många olika plan. Dock verkar det mer eller mindre bestämt att han hamnar i Spanien.
Citera
2015-07-02, 15:05
Medlem
Citat:
Jag förmodar att Turan ska ha en offensiv roll? Vem av MSN tycker du han skulle peta isf? Må så vara att Tello bara har speed och jag menar inte att han på något sätt är en spelare av Turans kaliber, det jag menar är bara att jag tycker det räcker med att hämta hem honom och kanske Suarez istället för att lägga 35 Miljoner på Turan, ser heldre att dom pengarna läggs någon annanstans.
Självklart kommer Arda inte att peta någon av MSN, mycket eftersom att turken inte ens är en anfallare. Det är inte särskilt rimligt att kommentera om en spelare vars kunskaper är i stort sett obefintliga.

Arda har enorm arbetskapacitet och kan ta ett enormt start ansvar defensivt men samtidigt besitter tillräckligt speltekniska kvalitéer för att kunna vara aktuell för Barca och t.o.m. gå rakt in i elvan.

Tello har inget att göra i Barca och jag tror att han trivs alldeles utmärkt att vara som startspelare i Porto...
Citera
2015-07-02, 15:18
Medlem
galeloss avatar
Milan har aktiverat klausulen för Carlos Bacca som ligger på 30 miljoner Euro. Bara läkarundersökningen kvar.
Citera
2015-07-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Självklart kommer Arda inte att peta någon av MSN, mycket eftersom att turken inte ens är en anfallare. Det är inte särskilt rimligt att kommentera om en spelare vars kunskaper är i stort sett obefintliga.

Arda har enorm arbetskapacitet och kan ta ett enormt start ansvar defensivt men samtidigt besitter tillräckligt speltekniska kvalitéer för att kunna vara aktuell för Barca och t.o.m. gå rakt in i elvan.

Tello har inget att göra i Barca och jag tror att han trivs alldeles utmärkt att vara som startspelare i Porto...

Så man får inte kommentera om man inte har stenkoll på spelaren? Jag är ganska säker på att Turan har spelat i en framskjuten roll större delen av sin karriär, därför tänkte jag att han rimligtvis skulle spela på en offensiv position. Men vilken skulle du säga är Turans naturliga position då?
Citera
2015-07-02, 16:19
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Han var väl bränt alla pengar sneakers och behöver lite till för att få sina Yeezy 350

Och snart verkar Toby presenteras för Tottenham. Belgisk mittbackspar nästa säsong.

Förstår inte värvningen av Alderweireld alls om den nu blir av. Han är inte jättemycket bättre än någon av mittbackarna Tottenham har och man har ju redan värvat Wimmer sedan tidigare också.

I nuläget har Tottenham Vertonghen, Fazio,Dier, Wimmer, Kaboul och Chirches i truppen som mittbackar. Även om Kaboul och Chirches säljs så har klubben fyra mittbackar och de har även unga Veljkovic som knackar på dörren till A-laget.
Citera
2015-07-02, 16:26
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Förstår inte värvningen av Alderweireld alls om den nu blir av. Han är inte jättemycket bättre än någon av mittbackarna Tottenham har och man har ju redan värvat Wimmer sedan tidigare också.

I nuläget har Tottenham Vertonghen, Fazio,Dier, Wimmer, Kaboul och Chirches i truppen som mittbackar. Även om Kaboul och Chirches säljs så har klubben fyra mittbackar och de har även unga Veljkovic som knackar på dörren till A-laget.

Att samla på centrala spelare överlag har väl varit Tottenhams grej sen Baldini ankomst. Toby är såklart en väldigt bra mittback, men samtidigt låtar man Stoke få köpa Shaqiri. Någon som jag tror skulle passa utmärkt i Tottenham, snabba fötter och låg tyngdpunkt. Eriksen skulle nog gilla att ha en sån spelare till höger om sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in