Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Du tycker att det är så pass sannolikt att en 35 årig Litauer går och spiller sperma här och var i omgivningarna och att han stått och runkat i ladan mitt emot kaféet att du måste skriva 4-5 trådar om detta??
Jag har aldrig skrivit fyra till fem trådar, däremot skriver jag i den här tråden, vart vill du komma?
Ja, absolut, jag tycker att det är mycket sannolikt att en person som jobbar i ladan också kan ha runkat och spillt sperma i byggnaden.
Det är du som använder uttrycket omgivningarna, jag håller mig till ladan. Tillskriv mig inget som jag inte har yttrat är du snäll, du gör dig bara till åtlöje.
Anledningen till att jag lyfter frågan om sperma i ladan är bland annat att den häktades advokat menar att det kan finnas många förklaringar till hur DNA hamnar på en viss plats. Sperma kan hamna på olika platser, bland annat på grund av att en man har ejakulerat, men det är du nog för dum för att förstå tror jag.
Ja, jag tror att ett av åklagarens bevis kan vara sperma, och precis som du så kan jag tänka mig att en fullbordad våldtäkt inte har ägt rum.