Det här följer när man lär ungarna att känslor och kärlek är viktigare än folk och land. Då förråder de de samma genom att sluta upp till fienden. Detta är vad som är fel på västerlandet i ett mikrokosmos.
Hon har förmodligen blivit påverkad av det svenska politiska klimatet, med tanke på hur ofta ord som "rasist" och "islamofob" används i vårat land så kan det lätt bli så här.
Om hon möjligtvis ändå motsatte sig idén om att fara till Syrien för att kämpa för den goda saken är det i alla fall troligt att hennes pojkvän använde ord som "islamofobi" och ja, sen var det kört.
Hur kom hon ut ur Sverige?
När mina barn under 18 år har rest, även inom EU så har jag som målsman varit tvungen att
Skriva på papper för att godkänna utresan.
Har reglerna ändrats eller är det så att föräldrar/fosterföräldrar skrivit på?
Hur kom hon ut ur Sverige?
När mina barn under 18 år har rest, även inom EU så har jag som målsman varit tvungen att
Skriva på papper för att godkänna utresan.
Har reglerna ändrats eller är det så att föräldrar/fosterföräldrar skrivit på?
Förutsätter väl att de har rest med flyg? Tror att de har tagit landsvägen. Finns inga gränskontroller i dagens Europa.
Det finns ju rätt mycket info om hur IS arbetar för att locka till sig västerlänningar (och få dem att stanna), men inte så mycket om Al Nusra vad jag har sett. Eller?
Är det lika svårt för kvinnor att lämna Al Nusra som att lämna IS? Eller hålls de mer eller mindre fångna?
Och använder sig Al Nusra också av rekryterare online?
Stackars tjej.. Om inte muslimen hon rymde med dör av fiendekulor så lär dom andra regnbågsanklaga och bögmörda han för att komma åt det vita guldet han nu besitter :/ Tippar på en 10-12 ungar med 3-4 olika muslimer innan hon är förbrukad och hon läggs ut för auktion till sverige.
Hon har förmodligen blivit påverkad av det svenska politiska klimatet, med tanke på hur ofta ord som "rasist" och "islamofob" används i vårat land så kan det lätt bli så här.
Om hon möjligtvis ändå motsatte sig idén om att fara till Syrien för att kämpa för den goda saken är det i alla fall troligt att hennes pojkvän använde ord som "islamofobi" och ja, sen var det kört.
Menar du att det är svenskarnas fel ? man kan tro det då man läser det du skriver , det menar du väl ändå inte .
Stackars tjej.. Om inte muslimen hon rymde med dör av fiendekulor så lär dom andra regnbågsanklaga och bögmörda han för att komma åt det vita guldet han nu besitter :/ Tippar på en 10-12 ungar med 3-4 olika muslimer innan hon är förbrukad och hon läggs ut för auktion till sverige.
Hur gammal är killen? Kan detta komma att bli ett människorov med tanke på hennes låga ålder?
Är man femton år och gravid så har man med stor sannolikhet andra problem också. Vilket ju är ganska uppenbart här. Frågan är väl hur pass frivilligt hon åkte med.
Nejnejnej. Han kan lugnt mörda vidare och sen åka hem för omplåstring och batikgullande! Spelar ingen roll om den korkade islamist teeny boppern följer med hem eller om han gifter bort henne med någon annan skäggig farbror. Det är ju Jimmies fel!
Senast redigerad av Herostratos 2015-06-30 kl. 21:23.