Uppforsbacke: Hur gamla är din plantor?
Jag har också nyss satt ut 2st Thor och har 5st inne i fönstret nu som ska få komma ut då dom vuxit på sig, får se om mina också blir sådär lång och inte så jätte buskig i början.
Blandade tyvärr ihop mina Bubblelicious och Short Rider när jag flyttade ut dom men skulle gissa på att man kan skilja dom åt då dom blivit större.
Här är en bild på nån av dom, är inte speciellt hög än men ganska buskig för å va så liten än (vad jag tycker iaf, har ju inte så mycket erfarenhet än).
Dom vita prickarna man kan se på den är skräp som bara går att blåsa bort.
http://imgur.com/Fiiiqc8
Luktar redan ganska mycket om dom som jag satt tidigare, kände det då jag böjde mig ned för att ta kortet, luktar underbart så var tvungen å stoppa in näsan där och dra ett par djupa andetag!
Lejfnar: Ljög för dig, är 6st jag har ute nu och inte 7! Tänkte inte på att ta kort på själva stället men ska göra det när jag flyttar ut dom andra så får du se hur det ser ut där på ett ungefär.
Vet inte om det var pga att jag har annan jord nu till mina nya Thor som jag köpt eller för tipset jag fick från 10L att inte vattna så mycket då jag planterar dom utan ha jorden så fuktigt som en dosa lössnus ungefär, nu kom iaf alla 5 upp och inte bara 2 som det gjorde sist!
Skulle gissa en kombo av båda!