Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-20, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizardinrobe
Jag vill ha denna lista.
Jag skrev "Låt det vara helt klart; i kriminalhistorien har det ALDRIG förekommit att en 80-årig man mördad en 17 årig tjej, och så är helt klart inte fallet här heller."

Men du ljuger, det finns INGA exempel på att en 79 åring dödad en 17 årig tjej.

Åldringar dödar sina hustrur eller män i samma ålder.

Jag vill veta vilken kriminalhistoria du hänvisar till! Alla världen kriminalhistorier?! Sveriges enbart?! Trångsynt!
2015-06-20, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitonthepit
Släpp nu för fan gristeorin. Det handlar om köttdjur i form av kossor och dom äter fan inga lik. Sök i NLT(lokalblaskan) förra fredagen efter C. En i mina ögon intressant person.

Kan du länka, kan inte hitta!
2015-06-20, 01:38
Medlem
joppepis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Vilken av ladorna? Många är nämnda.....
Vet man till 100% att hon hittades i en lada/bod eller kan de lika gärna hittat henne utomhus?
Senast redigerad av joppepi 2015-06-20 kl. 01:43.
2015-06-20, 01:39
Medlem
Citat:
Nu är 50 åringar också åldringar... det är en skillnad på 50 och 80.

Åldringar dödar jämnåriga, aldrig tonårsflickor (om dessa inte försöker råna eller döda åldringen då förstås, då är det självförsvar)

Snälla säg att du skojar nu...
2015-06-20, 01:39
Medlem
wizardinrobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo81
Helmer Ljus begick sitt första mord som 60 åring...

Helmer Ljus har dödad jämnåriga, aldrig 17 år gamla flickor, jag skrev:

"Låt det vara helt klart; i kriminalhistorien har det ALDRIG förekommit att en 80-årig man mördad en 17 årig tjej, och så är helt klart inte fallet här heller."
2015-06-20, 01:40
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madmor
Ingen har dem empatiska förmågan att inse vad som verkligen hände.
Jag bor här, har varit med.

Lita på mig. Hon är bestiaöiskt mördad. ...

På vilket sätt menar du att hon är bestialiskt mördad?
2015-06-20, 01:40
Medlem
Citat:

"Låt det vara helt klart; i kriminalhistorien har det ALDRIG förekommit att en 80-årig man mördad en 17 årig tjej, och så är helt klart inte fallet här heller."

Och hur vet du detta?? Jag vill gärna förstå hur du tänker. Det finns ju faktiskt olösta fall även här i det annars så fina samhället vi lever i. Tror du allt blir löst??
2015-06-20, 01:42
Medlem
Snobbs avatar
Jag ser fram emot när litauerna släpps om nån vecka eller så. Tror absolut inte polisen tagit rätt personer. Jag är inne på GW:s teori. Kan inte fatta hur männen kan sitta inne på sannolika skäl trots att polisen inte verkar veta när Lisa dog, hur hon dog, vart brottsplatsen var, vilket motiv som fanns samt att de inte har några tekniska bevis. Katastrof. Känns inte som att utredningen är seriös.
2015-06-20, 01:44
Medlem
Ni måste kolla NLT, papperstidning från förra fredagen.
Medlem
joppepis avatar
Vore snällt om någon förklarar vem "C" är!!
Medlem
Citat:

Sten Erik Eriksson, idag 84 år gammal, dödade en liten pojke i ett öde hus 1967. Va dom jämngamla då eller
2015-06-20, 01:47
Medlem
wizardinrobes avatar
[quote=Pungont|53761938]Så med din logik så ska man aldrig utreda 80 åringar för mord på 17 åringar eller tonåringar? Eftersom detta aldrig finns dokumenterat i kriminalhistorien att just en 80 åring har dödat en 17 åring. 79 år förövrigt.
/QUOTE]
Blanda inte in logik är du snäll, för av logik förstår du inget.

Detta har inget med statistik att göra, det har med människan att göra. Gamla som mördar (och det gör de; de mördar sina hustrur, grannar, dryckeskompisar och Flashbackare som är hjärnlösa).

Dessa mördare ringer oftast polisen efter sitt dåd, erkänner vad de gjort osv.
Det finns alltså mönster, och dessa är baserad på såkallad mänskligt utrymme. Dessa mönster bekräftas av statistik, ja.

Men som någon skrev här, 90% av morden i Sverige klaras upp, då blir det skrattretande att ta upp odömda mördare. Man måste faktisk vara sjuk i huvidet för att tro att bonden har mördat Lisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in