Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-19, 22:56
Medlem
Rätta mig om jag har fel. Dna är väl bara enäggstvillingar som har likadana? Men är de blodsligt släkt så kan man utröna det vid ett dna prov att några strängar är likadana i spiralen varav att den personen är släkt med varandra. Har hört något sådant här i faderskaps tester och sett på tv när folk velat ha reda på om de är släkt med varandra...
2015-06-19, 22:57
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja att dricka kaffe den tiden är inte ovanligt men det ovanliga här är att mamman påstod sig ha pratat med en bekant i Blomberg som hade sett att bröderna drack kaffe utomhus den tiden.
Med tanke på att det blåste kuling och var svinkallt så är det bara bullshit... och vem är bekant med mamman till bröderna och har sån koll på både klockslag och dag???

Häng inte upp dig på det här. Vittnesmålet har inte avkunnats under ed i en domstol, ta det för vad det är.

Jag misstänker att den vanligast delade privata informationen 2015 är när folk dricker kaffe och med vem så varför skulle inte en litauisk mamma veta när deras söner dricker kaffe. Helt naturligt att dela sån här oviktig information, trots det "gillar" folk detta.
2015-06-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nybromannen
Rätta mig om jag har fel. Dna är väl bara enäggstvillingar som har likadana? Men är de blodsligt släkt så kan man utröna det vid ett dna prov att några strängar är likadana i spiralen varav att den personen är släkt med varandra. Har hört något sådant här i faderskaps tester och sett på tv när folk velat ha reda på om de är släkt med varandra...

Som jag fattat det skall inte broderskap vara något problem map DNA.
2015-06-19, 23:00
Detta är från mkt säkra källor!

Stackars lilla tjej

Låter som det kan vara fler inblandade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-The-Ripper
Polisen har hittat Lisas arm eller armar samt huvud. Obekräftade uppgifter om polisen hittat en arm eller båda.

Fy fan vilken psykopat vi har att göra med.

Troligtvis så har grisarna blivit matade med andra likdelar som kommit fram tidigare!

Polisen letar efter fler likdelar, det är därför dom grävt och att ingenting får läcka ut i media!

Mkt säkra källor på detta

Djurbesättningen bestod av Nötkreatur!
Medlem
baron-brazils avatar
Kan det vara så att polisen helt enkelt har andra misstänkta som dom väntar ut genom den här häktningen? Ett spel?
2015-06-19, 23:04
Medlem
Citat:
Polisen har hittat Lisas arm eller armar samt huvud. Obekräftade uppgifter om polisen hittat en arm eller båda.

Fy fan vilken psykopat vi har att göra med.

Troligtvis så har grisarna blivit matade med andra likdelar som kommit fram tidigare!

Polisen letar efter fler likdelar, det är därför dom grävt och att ingenting får läcka ut i media!

Mkt säkra källor på detta
Berätta mer Tack
2015-06-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Kan det vara så att polisen helt enkelt har andra misstänkta som dom väntar ut genom den här häktningen? Ett spel?

Borde vara så kan man tycka...
2015-06-19, 23:07
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggiz
Skärpning - det finns väl ingen som dricker kaffe 18.15, då äter man middag. Det är ett påhitt av mamman, hade varit smartare att säga att dem grillade korv och drak öl - men kaffe...?
var står det skrivit att man inte kan dricka kaffe kl 18.15 ? har du aldrig hört talas om kaffe efter maten ? sen om det är lögn ifrån mamman så vet bara hon det isåfall !
2015-06-19, 23:08
Min säkra källa sa ingenting om att grisarna blivit matade av likdelar. Det var jag som kunde tänka mig det då fler inlägg ha skrivit om detta med grisarna!

Min trovärdiga källa säger att dom hittade Lisas huvud samt arm/armar

De letar efter resten av kroppen! !

Polisen har viss teori om vad som skett men saknar teknisk bevisning nämnde han med.
2015-06-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
var står det skrivit att man inte kan dricka kaffe kl 18.15 ? har du aldrig hört talas om kaffe efter maten ? sen om det är lögn ifrån mamman så vet bara hon det isåfall !

På tal om det, kan det vara helt galet om det varit ett flertal som planerat att kidnappa och gruppvåldta henne i månader?

Inklusive bondläppar+ invandrarna.
2015-06-19, 23:10
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Min säkra källa sa ingenting om att grisarna blivit matade av likdelar. Det var jag som kunde tänka mig det då fler inlägg ha skrivit om detta med grisarna!

Min trovärdiga källa säger att dom hittade Lisas huvud samt arm/armar

De letar efter resten av kroppen! !

Polisen har viss teori om vad som skett men saknar teknisk bevisning nämnde han med.
Verkar som du haft en mardröm inatt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in