Citat:
Ursprungligen postat av
Azimut68
Nu vet jag inte i vilket sökområde MP hittade detta fynd som kopplades snabbt att det vara Lisas.
Men jag gissar på att antingen var det väldigt nära brödernas bostad eller så var det i riktningen mellan brödernas bostad & Martorp gården. Vilket gjorde att poliserna sökte & spärrade av Martorp väldigt tidigt efter det att bröderna blev intagna.
Area51
Jag gissar på att denna bod är där hon hittades eller att andra viktiga fynd har gjorts där.
4-5 tekniker i fullt ställ på så kort tid = något viktigt var det som låg i boden.
http://z.cdn-expressen.se/images/d0/...6x9/645@70.jpg
Jag misstänker att fyndet och gripandet gjordes efter "hjälte"bondens tips. Många som inte gillar att man misstänker bonden nämner ofta att han är 80 år gammal. Men hans ålder betyder ingenting. Man kan mörda och vara kåt iaf. Men det går i linje med resten av fördomarna. Gubben är tydligen för gammal och det måste vara balterna för vi vet ju att alla balter är kriminella. Sen är ju bonden rik som ett troll då mördar man ju inte! Eller? Kom ur eran dimma. Gubbar runkar och gillar också att ligga. Rika vill ha mer pengar och alla balter är inte kriminella....
Gubben borde ha tvingats att vara hemma och inte låtas få resa runt halva jävla Sverige. Var det så jävla viktigt att åka och titta på prinsbrölloppet? Så lämpligt att man hittade LH just då... Bonden kan styra balterna hur han vill på sin gård så att det ser ut som att dom beter sig misstänkt. "Gå dit med en påse och skit i skogen" ok säger balterna och MP blir upprörda.
Nej jag lutar mer åt att balterna är oskyldiga och AJ eller den mystiska PC som ligger närmare som gärningsmän. Ett annat alternativ är den andra bonden som AJ verkar ha någon fejd med. Sen har ju AJ blåst minst en företagare på bra med pengar.