Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorWatson
Gården är inte bebodd.
Tack. Detta visste jag inte innan. Det är det som är det hemska. Jag tyckte mig se en bil med hästvagnssläp på en av bilderna med polis och en reporter på plats som rapporterade och trodde då att platsen var en aktiv arbetsplats. Kan det ha varit så att de flyttat runt henne på denna gård under dagarna och att det är därför polisen inte funnit henne? Men om polisen haft span på dem och de flyttat kroppen under span så skulle de nog vara häktade med högre bevisningsgrad?
Något i mig skriker att hon dött i ett senare skede, kanske har hon dött av vätskebrist inlåst i garderoben, svårt misshandlad och våldtagen. Jag vill inte att det ska vara så. Jag tänker att polisen borde ha sökt igenom alla jävla hus i ett tidigare skede utan pardon även ifall det låter långsökt ur ett lagligt pespektiv. Fan också. Fan. Den eller de jävlarna som gjort detta. De måste gripas, de måste dömas och de måste hållas inspärrade. Man känner sig hjälplös...
Samtidigt så hoppas jag att pappans kontakter med elitstyrkan får ett avslut på den här historien någon dag på ett helt annat sätt.