Citat:
Ursprungligen postat av
Forvirradbrud
En av bröderna sägs vara 35 år. Stämmer in på Denisas Potopovas som är efterlyst av Interpol pga människohandel. Också 35 år gammal.
Nu har det alltså kommit ut att de är bröder, då betyder det att vår källa Aloe inte hittade på och att den ena heter Maciej och den andra Kryzstof, båda är polsk-litauer alltså kan Kryzstof vara den som främst har skulden för mordet.
Citat:
Med risk för att råka outa mig så är jag väldigt kortfattad. Kvinnan som har tagits till förhör är namnet som har figurerat i tråden, är dock högst tveksam gällande hennes inblandning.
Det är frågan om en lite äldre kvinna och en mycket trevlig och älskvärd individ, kan sätta mitt liv på att hon inte har deltagit i något eventuellt brott.
Båda männen är ursprungligen från Polen men båda har ett förflutet med arbete i Storbritannien och Norge.De är bröder och kommer från Gdansk, de heter Maciej och Kryzstof och yngre brodern Kryzstof är en problematisk individ och av egen erfarenhet kan jag säg att han är väldigt mån om att hamna i konflikter.