Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-14, 01:33
  #3265
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Tyvärr

Ovanligt att FS-säljare är lika snabba att ta emot betalningar under helger antar jag?
Leveranstiden blir ju onödigt lång om man markerar som skickat en fredag/lördagskväll.

Försvann dem bara spårlöst?

Märkte det med nu, men tycker de bara är bra då vet man att dem är aktiva, förhoppnigsvis större chans att de kommer mån tis, om dem packar det redan på lördag söndag och vill få iväg det så fort som möjligt.
2015-06-14, 09:57
  #3266
Medlem
SvartAces avatar
Var kan man handla inrikes nu? Nucleus börjar tappa vendors (i alla fall de jag är intresserade av), Flugsvamp 2.0 är inte uppe än (vad jag vet?) och Agora har stängt registreringen. Finns det någonstans man kan handla? Gärna en sida som Mindwar är aktiv på.

Edit, förtydligande: jag vill ha URL till sidan också. Kalla mig Kaj, men jag hittar den inte genom sökfunktionen eller via Google
2015-06-14, 10:00
  #3267
Medlem
SvartAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Är det samma Mindwar som på FS 1.0? Lika grön?

Samma angående Swepost!

Jag har köpt MDMA från Mindwar på Nucleus under flera månader och han är 100%. Varorna kommer alltid fram, trevlig och aldrig bankat EVER. Väger som det ska också. Rekommenderar. Om det är samma vet jag inte, men han gör det han ska.
2015-06-14, 10:20
  #3268
Medlem
Uppdaterar nu angående FunkyHSapiens.GRÖN, fick min bulk order långt om länge.Beror väl på posten.Skitsamma nöjd iallafall.!Mvh
2015-06-14, 10:36
  #3269
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartAce
Var kan man handla inrikes nu? Nucleus börjar tappa vendors (i alla fall de jag är intresserade av), Flugsvamp 2.0 är inte uppe än (vad jag vet?) och Agora har stängt registreringen. Finns det någonstans man kan handla? Gärna en sida som Mindwar är aktiv på.

Edit, förtydligande: jag vill ha URL till sidan också. Kalla mig Kaj, men jag hittar den inte genom sökfunktionen eller via Google


En enkel sökning i tråden hade visat att flugsvamp 2.0 är uppe sen ett tag tillbaka.
Ont: Vilken vendor ska man vända sig till om man verkligen måste ha sina varor SNABBT? Finns det någon som skickar med postens expresstjänst? (garanterad leverans dagen efter)
2015-06-14, 10:37
  #3270
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
En enkel sökning i tråden hade visat att flugsvamp 2.0 är uppe sen ett tag tillbaka.
Ont: Vilken vendor ska man vända sig till om man verkligen måste ha sina varor SNABBT? Finns det någon som skickar med postens expresstjänst? (garanterad leverans dagen efter)

Nu får du nog specificera vad det är du vill ha.
2015-06-14, 10:55
  #3271
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Nu får du nog specificera vad det är du vill ha.

Jadu något centralstimulerande är allt jag vet att jag vill ha, kokain borträknat.
Inte bestämt mig riktigt än..
Viktigaste är just den där expresstjänsten som garanterar leverans på 24 timmar enligt postnord..
2015-06-14, 12:05
  #3272
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Din vän bör absolut inte beställa mer från utlandet. Var själv med om leveranser som inte kom fram, inget brev om saken heller, så då trodde man dum som man var att det var lugnt. Men de väntar på fler leveranser att beslagta, när de har en ansenlig mängd så kommer polisen hem till dig, 6-7 st som vänder och upp ner på huset. Tror de kommer även om de inte snappar upp fler leveranser, de gör ett försök att få upp det till en större mängd, men kör på det som de har om det inte kommer mer efter ett tag. Är din vän tidigare dömd för någon form av narkotikabrott så kan jag nästan garantera att polisen gör besök. Är han inte tidigare dömd för narkotikabrott och mängden inte är superstor (dock höga straff på MDMA, handlar det om ett par gram är det rätt allvarligt) så är det möjligt att de inte kommer.

Eller så har säljaren inte skickat något.

Håll er till inrikes gott folk, man tar inte risken på allvar förrän man sitter där på polisstationen och är busted, då går verkligheten upp för en, datorer borta i ett halvår etc. Dock så blir man inte dömd om man bara NEKAR, om de d.v.s. inte hittar spår som visar att du ljuger. Neka och svara sen inte på en enda fråga. Men hela grejen med att ha polisen på sig, husrannsakan, kallelse till olika förhör, rättegång och skit gör att det inte är värt att beställa från utlandet, i princip allt man kan tänkas vilja ha finns inrikes, att man sparar ett par hundralappar vid utlandsköp motiverar inte risken man tar, bättre leveranstider inrikes med, att kvalitén ibland är sämre inrikes får man leva med. Som sagt, undvik utlandet, tullen är betydligt effektivare nu än för bara 1-2 år sedan.
Precis bättre att hålla sig till inrikes för mycket huvudverk om man köper utanför .se
2015-06-14, 16:54
  #3273
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Någon som vet om MINDWARS LSD är lsd och inte rc skrutt?
2015-06-14, 18:50
  #3274
Medlem
SvartAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
En enkel sökning i tråden hade visat att flugsvamp 2.0 är uppe sen ett tag tillbaka.

https://www.flashback.org/sok/flugsvamp+2+0?t=2477161

Visa mig var URL:n till flugsvamp 2.0 finns, är du snäll. Jag hittar bara snack om att det vore gött om Flugsvamp vore tillbaka igen.

Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Ont: Vilken vendor ska man vända sig till om man verkligen måste ha sina varor SNABBT? Finns det någon som skickar med postens expresstjänst? (garanterad leverans dagen efter)

Erkran och Mindwar har alltid varit duktiga på att sköta om beställningarna. Tror de övervakar sina orderlistor en gång i timmen eller något. Jag brukar få mina gratulationskort dagen efter, senast två dagar efter beställning. Har det tagit längre än så har de inte kommit alls, men då har jag alltid blivit erbjuden en generös mängd tröstgratulationer i min gratis reship som plåster på såren.

Som sagt, Mindwar och Erkran vet hur man hanterar kunder. De skickar inte express, men de har så bra service att posten hinner levereras i samma takt ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Någon som vet om MINDWARS LSD är lsd och inte rc skrutt?

Nej, men hans MDMA är det. Rent, rätt vikt, obankat. Och med tanke på hur snyggt han sköter påsarna, leveransen och kommunikationen och lägger ner energi på att verkligen SERVA kunderna skulle jag sätta min lön på att han inte säljer något under falsk rubrik.
__________________
Senast redigerad av SvartAce 2015-06-14 kl. 18:53.
2015-06-14, 20:36
  #3275
Medlem
Aggrovators avatar
"lawless" på FS2 är röd imo. Fick visserligen mitt skit men det fungerade inte alls. Priset var väl lite för bra för att vara sant.

Har väldigt "generiska" omdömen, de få som finns.
2015-06-14, 22:02
  #3276
Medlem
ShouldBeFines avatar
Vilken utrikesshop gäller nu?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback