Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-14, 18:31
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
De gripna har nog avslöjat var kroppen fanns. Eller?
ett fynd gjordes ,så det fick polisen att strax efter att gripa dessa 3 personer som nu sitter anhållna ,,strax efter ska de ha hittat LH avliden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Och Aftonbladet säger precis tvärt emot. Märkligt. Bägge hävdar att informationen kommer från Litauisk polis. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20958580.ab
AB nämner dock polisenkommisarien med namn medan expressen bara säger Litauisk polis. Kan det vara så att den ena tidningen faktiskt varit i kontakt med polisen och den andra använder sig av andrahandskällor?
Eller kan det vara så att polisen i Litauen inte har koll. Konstig situation.
Hmm.. Ja väldigt märkligt det där! Vet inte vad man ska tro på när alla tidningar skriver olika. Får vänta och se.
Medlem
Har sökt utan framgång, sinnessjukt stor tråd.

Vet man vad dödsorsaken är eller om hon blev våldtagen?
2015-06-14, 18:32
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
De gripna har nog avslöjat var kroppen fanns. Eller?
Nej, det tror jag inte, de hade befunnit sig omkring den platsen hon hittades strax innan polisen grep dom i bostaden några hundra meter ifrån. Samtidigt gjordes ett fynd av MPS i det området som lisa senare hittas.
Så kroppen var med all säkerhet funnen innan de förhörts. De behövde väl tolk t.ex.
2015-06-14, 18:32
Bannlyst
SVT sänder tydligen från minnesgudstjänsten ikväll. Så jävla osmakligt att gotta sig åt detta under ett tillfälle där LH:s nära och kära ska sörja. Dra åt helvete.
2015-06-14, 18:34
Medlem
Den här tråden är så sjukt stor, har det tillkommit något nytt efter de länkade sammanfattningarna i första inlägget? Går ju inte att sitta här hela dagarna.

Om det finns någon nyare sammanfattning, måste jag leta efter den eller varför är den isåfall inte länkad i trådstarten?

Eller är det 1000 sidor med spekulationer??
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradbrud
SVT sänder tydligen från minnesgudstjänsten ikväll. Så jävla osmakligt att gotta sig åt detta under ett tillfälle där LH:s nära och kära ska sörja. Dra åt helvete.

Faktiskt inte. Det är bra att folk får se vad som händer i landet. Skillnad på detta och kvällspressens jakt på intervjuer.
Medlem
Klappars avatar
Citat:

Dom försöker väl finna sörjande närstående att trackassera, tycker dock att det inte är något fel att dom sänder så länge dom respekterar dom som närvarar vid gudstjänsten.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Har sökt utan framgång, sinnessjukt stor tråd.

Vet man vad dödsorsaken är eller om hon blev våldtagen?

Bajsar björnar i skogen?

Har FUPen kommit ut?

Nej.
2015-06-14, 18:35
Medlem
Enormt tragiskt. Jag ser två scenarior:
Hon ertappade dem vid inbrott och något går snett . De tar henne med

Hon kidnappas för trafficking. Ngn av bröderna våldför sig på henne och något går även här snett.
Planering av kidnappning kan finnas men jag finner det svårare att bevisa att det är mord då jag inte tror själva dödandet håller för det. Men jag vet inte..polisen vekar ju tro att mord är fallet.
2015-06-14, 18:35
Medlem
skorpiogirl88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Hon är som jag har sagt tidigare hittad i en garderob.
Ingen som läser det som skrivs ?

Citat:
nu vet man ju inte om anhöriga har godkändt detta vilket som dom oftast måste göra om media ska ha tillgång
2015-06-14, 18:36
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizc
Håller med, vad i helvete håller SVT på med?
De kan ha blivit ombedda av föräldrarna. Englas begravning direktsändes på tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in