2015-06-13, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Kan ju finnas en fjärde person som är mördaren, och som inte bor kvar utan har flytt landet.

Du menar att de som är kvar tog smällen? Det tycker jag låter märkligt, då borde de ju sagt att det var han och försökt skylla ifrån sig.
Medlem
Om det är dem? Vill bara veta HUR det gjort det? För allt verkar som hon nästan gått med frivilligt ju?
Och den där filmen på nätet? Vem har gjort den?...
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmarsson24
Vem är kvinnan? Hon som äger fastigheten?
Nej, hon är gift med en annan av de som sitter i förhör.
Medlem
Jag blev förbannad som fan när Mats Alm inte blev dömd för vad han egentligen hade gjort.

Jag blev frustrerad som fan när följde Boden styckningen och hans låga straff.

Nu är jag fan ledsen på riktigt. Så otroligt onödigt. Hela livet framför sig. Vila i frid Lisa.

Man borde kanske hålla sig från fb. Dessa fall kommer en så mycket närmare då än när man bara ser det som rubriker i en tidning. Gärningsmannen / gärningsmännen lär väl komma undan igen eftersom ingen har filmat dem när mordet utfördes som ju i stort sett krävs i Sverige. Får hoppas på DNA eller erkännande vem det nu än är som gjort detta.
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Läste precis att det ska vara Maci*j och Kryst*f som är anhållna och att de är bröder. Kan någon bekräfta?

*=e
*=o
Nu jagar vi facebook boys! För det lär dom ha!
2015-06-13, 01:21
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Flyktvägen ska troligtvis då ha varit som jag tidigare länkade.:

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ladda-upp.se%2Fbilder%2Fratlzzrzetxaz%2F

De har förmodligen tagit vägen till höger på bild 2 och sedan åkt ner till stallet.

När kommer man kunna beställa FUP om fallet tror ni?
Medlem
Kan någon som VET förklara var Lisa hittades? Var ligger fyndplatsen relativt Blomdals säteri där de 3 "inplockade" bor?

Fan vad tragiskt detta är!
Medlem
- Jag har talat med jouråklagaren och han har anhållit två personer misstänkta för mord och en person är anhållen misstänkt för skyddande av brottsling, säger Fredrik Berg, pressinformatör vid åklagarmyndigheten.

http://www.expressen.se/gt/hundpatruller-soker-igenom-skogsomrade/
Medlem
polisen var medtagen vid pressträffen..jon tappade ju rösten och höll på att gråta..undra vad som exakt har hänt med lisa egentligen
Medlem
Är det 100% garanterat att liket de hittat är Lisa Holm?
Medlem
Mycket bra jobbat av polisen. Verkar som att förundersökningen kommer bli bra, låt oss verkligen hoppas att man får fram en bra bevisning.

Ni som yrar om att ladan endast ligger 300 meter bort. Ni inser att polisen inte bara kan stövla in överallt? Jag antar att de flesta inte vet det. Så, läs rättegångsbalken 28:1 innan ni fortsätter med pöbelkommentarer som verkar mena att skälig misstänke är att man är gästarbetare.

Om man läst rättegångsbalken inser man också att man med största sannolikhet hade en misstanke när man hämtade till förhör. Men man har hört upplysningsvis vilket ju innebär att det inte är ett misstankeförhör vilket innebär att man undvikit advokat med mera. Bra.
Medlem
Hur vet ni att det är litauer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in