Om det är dem? Vill bara veta HUR det gjort det? För allt verkar som hon nästan gått med frivilligt ju?
Och den där filmen på nätet? Vem har gjort den?...
Jag blev förbannad som fan när Mats Alm inte blev dömd för vad han egentligen hade gjort.
Jag blev frustrerad som fan när följde Boden styckningen och hans låga straff.
Nu är jag fan ledsen på riktigt. Så otroligt onödigt. Hela livet framför sig. Vila i frid Lisa.
Man borde kanske hålla sig från fb. Dessa fall kommer en så mycket närmare då än när man bara ser det som rubriker i en tidning. Gärningsmannen / gärningsmännen lär väl komma undan igen eftersom ingen har filmat dem när mordet utfördes som ju i stort sett krävs i Sverige. Får hoppas på DNA eller erkännande vem det nu än är som gjort detta.
- Jag har talat med jouråklagaren och han har anhållit två personer misstänkta för mord och en person är anhållen misstänkt för skyddande av brottsling, säger Fredrik Berg, pressinformatör vid åklagarmyndigheten.
Mycket bra jobbat av polisen. Verkar som att förundersökningen kommer bli bra, låt oss verkligen hoppas att man får fram en bra bevisning.
Ni som yrar om att ladan endast ligger 300 meter bort. Ni inser att polisen inte bara kan stövla in överallt? Jag antar att de flesta inte vet det. Så, läs rättegångsbalken 28:1 innan ni fortsätter med pöbelkommentarer som verkar mena att skälig misstänke är att man är gästarbetare.
Om man läst rättegångsbalken inser man också att man med största sannolikhet hade en misstanke när man hämtade till förhör. Men man har hört upplysningsvis vilket ju innebär att det inte är ett misstankeförhör vilket innebär att man undvikit advokat med mera. Bra.