Hur korkad vore man att dumpa kroppen så nära där dom bor? Med tanke på hur "snyggt" dom lyckats röva bort henne vore det konstigt att i princip säga "det var vi" genom att ha kroppen i närheten av dom själva.
Finns hon där är hon vid liv är min tes.
Kroppen brukar oftast inte flyttas särskilt lång från brottsplatsen.
Det jag sagt hela tiden.. säkert ägaren till alla fastigheter som ligger bakom något han äger ju husen dom bor i och herrgården. Dom tre som tagits in kanske jobbat för honom för att göra det här.. eller att något gått snett.
Verkligen noll chans det där. Bara för att dom arbetar under honom betyder inte det att det är han som ligger bakom allt.
Jag tror att dom kommer säga att de intagna personerna är skäligen misstänka för bortförandet av Lisa. Men att dom än inte hittat kroppen. Dock tyder detta på att hon är död.
Kanske de hittat henne och faktiskt för en gångs skull lyckas hålla tyst om det så länge att en talesperson har chansen berätta för det chockade svenska folket. De brukar ju skvallra som gamla tanter. Den utökade inhägnaden kan vara för att säkra bevis i omgivningen inatt.
Den lada som spärrats av i närheten av kaféet på Blomberg, är nu föremål för tekniska undersökningar efter att Missing people gjort fynd som polisen anser relevant, uppger Expressen.
Polisen har INTE gripit de tre litauerna, de är enbart hämtade för förhör, enligt Polisens presstalesman. Så det är nog inte så troligt att de hittat en kropp.
Det är säkert inte kroppen som hittats. Det som hittats är kanske en inspelningsplats för en filmad våldtäkt. Kanske är kroppen dumpad någonstans, eller som har hon flyttats ut ur landet för fortsattt utnyttjning
Hur kan så många veta att det inte var något fel på mopeden? Var det folksamling där när hon försökte starta den? (t ex att den var sur eller nåt annat tillfälligt fel)