2015-06-12, 17:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Hörde från en (tveksam) källa att hen sett Lisa missbruka crack och MDPV. Vad tror ni?

OM det skulle vara sant, så skulle det vara en förklaring till att hon varit borta ett par dagar.
Vi tror att du skall uppsöka läkare för att försöka tysta den där rösten i huvudet.
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
För att det är så in i helvete långsökt.

Mer långsökt än någon annan teori?
Söta tjejer som jobbar på cafe/affär/etc får massor av killar som flörtar med dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Fel KIK-chatter finns kvar så länge du som person inte väljer att radera konversationen själv. Du kan gå tillbaka flera månader om du bara skrollar upp i konversationen. Om den finns kvar i din mobil så borde basen definitivt ha innehållet.

Både ja och nej, ifall du loggar ut försvinner all text i chatterna, vilket många gör när de pratar med folk ingen vill veta att de pratar med så ingen startar deras kik app och ser chatten.
2015-06-12, 17:59
Medlem
louderthanbombss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5combo
Har leif GW gjort någon intervjuv angående detta fallet? Isåfall vore jag tacksam för länk. Eller om han gett kommentarer/skrivit något.

Han har inte visats sig.
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Mer långsökt än någon annan teori?
Söta tjejer som jobbar på cafe/affär/etc får massor av killar som flörtar med dom.

Jag ser att du redan har fått svar som är likvärdiga med vad jag hade gett dig. LÄS ett par inlägg då och då så hänger du med, istället för att bara haspla ur dig skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palindromsekvens
Har hört att psykopater ofta njuter av att se föräldrarna snyfta i TV och att det är en positiv utveckling att hålla föräldrarna borta från strålkastarljuset.
Någon som kan kontra med ngt?

Psykopater känner typ inget alls som liknar känslor. Ingen ånger, ingen njutning, ingenting. Det är därför många psykopater brukar droger och stora mängder alkohol, för att det får dem att känna något alls. Däremot är de såklart oändligt självcentrerade. Så uppmärksamhet av den här typen kring ett brott som en psykopat varit inblandad i lär få hen att rysa av välbehag.
Senast redigerad av Klasina 2015-06-12 kl. 18:02.
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, vi kan alla konstatera att det är en tomte-teori.

Hon skulle inte ha skickat SMS:et innan hon åkte - om hon inte var på gång att åka .. Så jävla svårt kan det inte vara för flashbackstolleklan att inse logiken i det.

Polisen har nog kommit fram till att den här tråden är ett sällsynt exempel på hur jävla många stollar det finns på det här forumet.

Du tänker korkat och kortsiktigt. Klart hon kan smsa för att lugna föräldrarna. Hon skulle ju kanske bara göra ett snabbt köp, det skulle kanske i hennes värld ta en minut på sin höjd att få en påse och betala. Vad är det du inte fattar?
Medlem
Har en liten tanke. Vore schysst om någon kunde spinna vidare/tycka till….

Jag tänker såhär: I dessa trakter känner ALLA ALLA. Då tänker jag Lidköping, Kinnekulle, Källby, Götene och närområdet. Om man hade haft en granne/bekant (förövaren) som avviker från det normala/verkar dölja något/beter sig konstigt/inte synts till sen det inträffade etc. så borde väl detta kommit fram vid det här laget. Borde inte polisen sikta in sig mer på hemorten Skövde. Det känns ju inte helt orimligt att någon person i Skövde har en dold agenda vad det gäller LH, tar lätt reda på vart hon jobbar och slår till?
Medlem
Verkar inte som att det har hänt något alls efter lunch. Söker man fortfarande eller?
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Men käre kung, varför skulle hon då höra av sig och säga att hon var på väg hem? Och kom inte dragande med att GM har skickat SMS:et, för det finns ingenting som tyder på det.

Jag säger inte att jag tror på att hon stämt träff med någon. Men du gör som alla andra här och avfärdar det som helt otroligt att hon skulle bestämt träff med någon som om man pratade om tomtar och troll. Det blir ju jävligt löjligt tycker du inte? Det är väl klart hon kan ha träffat någon det är ju inte som att det är en rosa elefant som uppenbarar sig i ditt kök.
Medlem
Leif GW Persson var är du?

Mina två teorier
1. Någon "rumän" skulle sno dagskassan och det gick åt skogen.

Efter sett avsnitten på TV3 MORDET så här kommer teori 2.

2. Ett svartsjukedrama har utspelats och hennes "pojkväns" ex flickvän ligger bakom detta med sitt ex som sedan ska bli ett par efter mordet....

Hoppas att allt löser sig snart och att de hittar henne kidnappad i en källare.
2015-06-12, 18:00
Medlem
Lizzie-Bordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5combo
Har leif GW gjort någon intervjuv angående detta fallet? Isåfall vore jag tacksam för länk. Eller om han gett kommentarer/skrivit något.

Nej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in