Citat:
Ursprungligen postat av
Piggekott
Jag kan ha fel, men jag är ganska säker på att det inte går att spåra vilka sedlar som matats ut i varje bankomat. Dessutom är ju många sedlar i omlopp, så det behöver inte betyda någonting. Tjugor oh femtiolappar är ständigt i omlopp. Och därmed inte spårbara.
Fråga: Jag orkar inte läsa 100 sidor, så jag undrar, har "ladan" något samband med cafeet, hur långt är det emellan? Är det de två byggnaderna som syns sitta ihop på vissa bilder? Hur långt var det från cafeet till mopeden? Används ladan av cafeet, eller är det olika ägare/brukare?
Jag kan också ha fel men fått höra att sedlars nummer registreras för att ha koll på cirkulationen samt för att undvika förfalskningar så inte ex 37 sedlar har samma nummer.
Det registreras vart dem transporterats och i vilken bankomat dem sätts in på.
Sen vet jag inte hur systemet på bankomaten fungerar.. kan tänka mig att den registrerar när sedlar lämnas ut och till vem.
Så troligtvis finns GM' s pengar i dagskassorna.
Hoppas dem gör något åt det så inte familj och närstående kommer om 2 år och grämer sig över att inget försök gjordes åt att kolla upp det spåret.
Det är ju egentligen det hetaste spåret för att hitta just exakt GM!! Han finns där bland sedlarna!