Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Därför att det ur kriminologisk synvinkel är så otroligt osannolikt. Därför att polisens utredare inte är dumma i huvudet. Därför att det redan undersökts. Därför att de inte är förhärdade kriminella som kan hålla en så stor hemlighet. Det skulle spricka direkt. Polisen skulle syna det direkt. Det är ärligt talat större sannolikhet att pappan är GM om man ser ur kriminologiskt perspektiv men till och med det är osannolikt i detta fall.
Jag blir less på den teorin för den tråkar ut mig och är intellektuellt jävla avtändande.
Haha du är intellektuellt jävla avtändande. Du ger noll konkreta bevis eller ens antydningar på att du skulle ha rätt. Jag tror att kollegorna kan ha någonting med detta att göra dels p.g.a. deras väldigt dåliga intervjuer och osammanhängande berättelser. Hennes kollegor verkade förhållandevis oupprörda och det faktum att kaféet har öppet atm och att de jobbar nu känns väldigt skumt (har ej källa på detta dock, men jag har sett det konstateras ett flertal gånger i tråden).