Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Dom sa dom stängde strax efter 18:00, Strax efter är tydligen 20minuter långa. Och hon var helt själv på platsen 18:23 från sina kollegor, varför skulle hon inte ha hunnit åka samtidigt som hennes arbetskamrater?
Varför skulle det inte vara möjligt att hon vart klart sist kvar på platsen. För hon pratade med någon hon kände? Det kanske du kan svara på du som vet allt

Jag blir himla frustrerad när du och vissa andra här verkar vara så fundamentalt oupplysta om hur det fungerar på kafé/restaurang/butik vid stängning. Jag ska försöka bryta ner det: Det är en viss skillnad på stängningstid och arbetstid. Kafét stänger för
gäster runt 18. Därefter stannar anställda kvar och roddar. Rodda är inget man gör innan man har stängt, utan efter stängningstid. Att det tar 15-20 minuter är helt rimligt.
Hon har uppenbarligen stött på någon efter hennes kollegor har åkt. Känd eller okänd, det har vi ju ingen aning om än. Annars skulle väl inte det här hänt, eller hur? Det är väl inte det som är någon sorts huvudfråga, om hon har stött på någon?
Det jag tycker att du och några till ska sluta haka upp er på är att "sms:et kom iväg väldigt sent efter stängning" p.g.a se stycke ett.