Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Snälla, vakna nu.

Kan det inte vara så att en eventuell GM är med i MP och går och strör ut dessa föremål samtidigt som han går runt och "letar" ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
är de möjlit att lisa blev sur på sin mamma o gömmer sig just nu hos en vän

Så därför krossar hon sin iphone samt slänger omkring sina saker på en åker? Troligtvis inte.
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Hur vet du att de inte har det?

Dom har sagt det nyligen, idag.
2015-06-11, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmsgranaten
Vart fan är den då? eller har dom hittat han som stal den?

Skojar du nu eller är du verkligen så korkad ??

Den har ju aldrig varit borta ?!?!
2015-06-11, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Utveckla, vad menar du? Hur vet du det?
Eftersom att det inte hittats någon kropp. Duh.
2015-06-11, 16:02
Medlem
Ostkupas avatar
Fick just ett till PM, av en användare som påstår sig vara från trakten.

Denne påstår att en av de anställda på cafét har under dagen fått ett nervöst sammanbrott och förts till sjukhus med panikångestsymptom - och förhörs nu ånyo av länsman.

Användaren hade lite svårt att uttrycka sig men jag har svårt att se varför man skulle hitta på detta.. Men jag själv drar inga växlar på det. Men, kan personalen veta mer än vad dom tidigare berättat för polisen och media?

Inte osannolikt.
2015-06-11, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afrokille1337
Min teori.

Lisa slutar och går mot mopeden, hon sätter i nyckeln och skall öppna luckan i sadeln för att lägga i sin påse. Då kommer GM fram, som observerat platsen tills hon slutar, och går fram till henne, förmodligen under hot, för att få med henne till ladan. där inne dödar och våldtar han henne. senare backar han upp sin bil till ladan, fört in henne i bilen och kört runt bland åkrarna för att sprida hennes kläder och dylikt, inser att han måste förstöra telefonen så den slår han i en sten. kroppen har han förmodligen tagit med sig eftersom att stycka en kropp så blir det så mycket blod och hade tagit för lång tid så det har han iaf inte gjort på plats i närheten av kafet eller åkrarna. Han har tagit med sig kroppen och gömt den flera mil ifrån platsen.

Sjukt men förmodligen sant tyvärr

Du tror inte man sett hjulspår och nerkört gräs om han kört runt på åkern?
Medlem
Kan det inte vara så att en eventuell GM är med i MP och går och strör ut dessa föremål samtidigt som han går runt och "letar" ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkupa

Denne påstår att en av de anställda på cafét har under dagen fått ett nervöst sammanbrott och förts till sjukhus med panikångestsymptom - och förhörs nu ånyo av länsman.

Användaren hade lite svårt att uttrycka sig men jag har svårt att se varför man skulle hitta på detta.. Men jag själv drar inga växlar på det. Men, kan personalen veta mer än vad dom tidigare berättat för polisen och media?

Inte osannolikt.
Det skulle inte ens förvåna mig. Jag var inne på det spåret tidigt eftersom en av dem uppträdde konstigt på intervjun med aftonbladet.

Hoppas vi får höra mer om detta om det nu stämmer.
2015-06-11, 16:04
Bannlyst
Citat:

Inte osannolikt.

Behöver inte betyda ett skit, utan att chocken har lagt sig och att kollegerna har insett att BO är borta vilket gör att känslorna tar tag i en. Inte ovanligt att man reagerar så här när man inser vad det är som har inträffat.
Medlem
softmoons avatar
Citat:

Inte osannolikt.

Jag har sedan starten varit misstänksam mot kollegorna... hoppas att detta följs upp ordentligt även om hon bara har landat i chocken.
Medlem
crachies avatar
Citat:

Inte osannolikt.

eller så är det bara fruktansvärt stressande det dem går igenom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in