Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 13:22
Medlem
snurresnigels avatar
Man kan ju hoppas gällande kvittot att det betalades med kontokort så man vet vem som har köpt det som kvittot är till.
2015-06-11, 13:23
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Man kan ju hoppas gällande kvittot att det betalades med kontokort så man vet vem som har köpt det som kvittot är till.

Antagligen har kvittot inte med saken att göra överhuvudtaget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Kan med rätt stor säkerhet säga att J*han inte är släkt med BO.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazeeboy
Är det inte konstigt att man bara hittat random saker från henne? En ring? Skulle GM slitit av den? Eller hon tappat den? En ring sitter trotsallt där den ska.

Ringen kan ju ha legat i fickan, får väl knappast ha den på sig när hon jobbar med mat.
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Ok efter ha läst 300+ sidor här och hållit mig väldigt uppdaterad på diverse nyhets sidor så kan jag med god säkerhet säga att jag inte tror att Lisa finns i området alls.

http://www.expressen.se/gt/nagonstans-har-det-gjorts-misstag/

Eftersom nu har dem hittat ett kvitto som tillhör Lisa vilket är ännu ett fynd. Dem har alltså hittat Handske,mobilskal,mobildisplay,ring,armband,kvitto men även ett kontokort som det ryktas om här på FB.

Lisa är tyvärr inte i området utan alla dessa delar som blivit hittade är endast för att vilseleda polisen.
Det är vad jag tror.

Var har kontokortet hittats?
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Antagligen så är det ett av Lisas gamla kvitton som på något sätt trillat ut från plånboken.
2015-06-11, 13:24
Medlem
Citat:
Eller i annat fall att kvittot kan kopplas till en butik där man har videoövervakning...
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:

Det sägs ju att man har kopplat det till LH och då är det väl rimligtvis en sak hon köpt som föräldrarna har bekräftat, eller på hennes kort.
Medlem
Citat:

Ja, precis! Om inte annat kanske man kan kolla övervakningskamerorna. Tid och plats bör ju stå på kvittot.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Precis, kan vara vilket jävla kvitto som helst. Brukar själv slänga mina kvitton hejvilt.
Medlem
Disclosures avatar
Vilka likheter finns det med fallet Helena Andersson? Två kvinnor i ung ålder, upphittade ringar från båda?

Vad mer finns det?
Medlem
snurresnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej förmodligen inte. Det gäller såklart dom flesta fynden. Ligger väl saker lite här och var ute i naturen. Det som blir intressant är om anhöriga kan bekräfta säkert att det tillhör henne.
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
En ring, ett kvitto, ett mobilfodral, en mopedhandske, en mobiltelefonskal och ett armbandsur.
Armbandsur? Jag hade för mig att det var ett klockspänne. Kanske något ytterligare?

http://www.expressen.se/gt/klockspanne-nya-fyndet-i-sokandet/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in