Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Varför ska han ta det lugnt med spekulationerna? Det här är Flashback. Det är det vi gör här.

Med "vi" så talar du förstås för precis alla?
Om det kryper fram att twitternissen har med detta att göra så okej. men vissa verkar redan bestämt sig för att det är han som är GM. trots att egentligen INGENTING talar för det, förutom att han är en knäppgök.
2015-06-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunt
Allt tyder på att GM var ute efter just Lisa, varför kan jag inte veta men kanske lördagen händelse.

Allt?
Vad menar du?
2015-06-10, 21:47
Medlem
Nu har MP hittat ett till fynd! Närmare Blomberg!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Såg en bild inifrån ladan som någon la upp här. Det hade grävts med grävskopor. Är det polisen som grävt eller är det så det ser ut i ladan normalt?

Ser ut som någon grävt ner ett rör ganska nyss plus att jag tror inte polisen tar dit en såpass stor grävMASKIN för att gräva runt lite i en lada.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rtex
Henns fb är borttagen förmodligen utav familj, däremot VINE/INSTA/YOUTUBE (eventuellt hennes jag väntar på mailsvar fort) finns kvar!

Se mina tidigare inlägg

Det är LH:s FB. Det är dock inaktivt pågrund av att hon inte använder det.
2015-06-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbyggare
Med "vi" så talar du förstås för precis alla?
Om det kryper fram att twitternissen har med detta att göra så okej. men vissa verkar redan bestämt sig för att det är han som är GM. trots att egentligen INGENTING talar för det, förutom att han är en knäppgök.

Vad menar du med att ingenting talar för det. Finns massor av indicier som talar för det. Uppenbarligen så mycket att polisen valt att gå vidare med tipset, vilket det länkades till här tidigare i dag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berge1

Källa?
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Försök få det bekräftat och isf bidra med bevis OM DU KAN.

Ett kort med hennes namn på låter konstigt för låt oss säga att det är ett legg eller pass. Då säger man det.

Ett kort med hennes namn på, låter som en annan person (GM?) skulle haft det? D.v.s Sökt efter henne och haft bilden som facit? Detta är OTROLIGT långsökt men de va fan de första som slog mig iaf.
Ser ingen anledning vfr hon skulle ha en bild på sig sj med sitt namn på iaf. Förutsatt att bilden är på henne.

MEN(!!) Nu vet vi ju inte om detta stämmer såklart!
Bankkort, gymkort, lånekort... Vad är det som är konstigt?
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berge1

Alldeles precis nu eller? Fortsätter det så här måste man ju nå något konkret om henne snart.

Skulle bli oerhört frustrerad och man hade ju inte velat sluta leta direkt heller vid 22.00.
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Polacker / ryssar som är på stöldturne? brukar förekomma mycket sådant sommartid då dom följer med bärplockarna till Sverige.

De är väl inte mer benägna än svenskar(dvs inte alls) att våldta i grupp?

Sannolikast är att hon tagits av en ensam svensk dåre eller ett gäng babbar.
Medlem
Vänern känns väl allt mer som troligast? Men då kommer hon förmodligen bli funnen på ett bra tag. Frågan är väl i vilken utsträckning man genomsöker en sådan stor sjö? 0,5 km ut från strandkanten?
Medlem
TeamMes avatar
Med tanke på att det blåste kraftigt,
(har ingen som helst källa på detta, endast det jag läst i tidigare kommentarer här)
finns det då en möjlighet för att hon har tappat handsken på väg till mopeden?
Hon gör sig färdig att åka, och inser att handsken i fråga är borta, och går tillbaka för
att leta efter den? Och att det är där något händer?

Får be om ursäkt i förväg om min info/teori är inkorrekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in