Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 18:41
Medlem
Känns som att det börjar brinna i knutarna nu, kan hon hittas redan idag? Om man har nya fynd alltså som man kan garantera är hennes.

Känns faktiskt allt mer som att den här Joh*n V*dman är GM, om uppgifterna nu stämmer att han var på caféet i lördags och gjorde kaaoz. Lutar åt honom nu börjar jag tycka. Med tanke på att man kunde se hans kulor hängandes på instagram tänkte jag i början att han är en alldeles för stor idiot för att ha gjort något sånt här, men nu vet man ju vilken störd jävel vi har att göra med här.
Senast redigerad av LineroKillen046 2015-06-10 kl. 18:47.
2015-06-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bönan
Kan ju låta löjligt och orealistiskt men kan dom inte testa dra in några Medium?

Men snällla....

Jag tror det nya fundet är ett klädesplagg/väska
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Om det bekräftas att det är Johan som varit på kafeet och stökat så sätter jag mina pengar på han som mycket trolig GM:

* Han har varit på platsen och utmärkt sig!
* Han är besatt av en fotomodell som är mycket mycket lik LH.
* Han är tidigare dömd för ofredande!
* Han har varit på en klädbutik och hotat att våldta personalen ( Flashback källa).

Mycket trolig GM !

Men hur visste dom vem han var? Presenterade han sig vid namn när han var stökig? Kände dom igen honom? Blev han gripen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Han hade väl varit på kafeét i helgen och stökat?

Men hur visste dom då vad han hette?

Vem har sagt det? Är det något du själv hittar på nu?
Medlem
ztickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Om det bekräftas att det är Johan som varit på kafeet och stökat så sätter jag mina pengar på han som mycket trolig GM:

* Han har varit på platsen och utmärkt sig!
* Han är besatt av en fotomodell som är mycket mycket lik LH.
* Han är tidigare dömd för ofredande!
* Han har varit på en klädbutik och hotat att våldta personalen ( Flashback källa).

Mycket trolig GM !

Var har det framgått att han är dömd för ofredande? Rattfylleri var konstaterat.
Medlem
Engnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFlashenstein
Kanske fadern? Har för mig att han bl a skulle ha en grå BMW kombi 2013 enligt tidigare post.

Fast redan vid 19.00?
2015-06-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valentynvozny
Men sluta nu. Ja det är såväl löjligt som orealistiskt. Ta in en trollpacka som ska skapa flaska förhoppningar då?

Var detta jag undrade för 1 timme sedan. Vad har man att förlora på det?
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Vad kan polisen ha hittat som enligt dom är "utan tvivel" flickans? Den andra handsken? Hjälmen? Det står dessutom att det är flera saker tillhörande Lisa Holm. Mycket nyfiken i vad det kan vara.

Plånbok? Smycken? Scarf? Delar av klädseln? Hade hon håret uppsatt kan det vara hårband, spänne? Armbandsur?

Tycker det är konstigt att allt är utspritt. Är hon mördad finns det väl inga som helst fördelar med att sprida sakerna - förutom att vilseleda? Eller kan hon ha försökt fly från GM och tappat saker allt eftersom? Låter dock långsökt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werner3
Jaså, men då kan man undra vart han befinner sig?
Grejen är att påståendet om Luxemburg kommer från en person som säger sig blivit uppringd av polisen, och polisen gör helt enkelt inte så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Men hur visste dom vem han var? Presenterade han sig vid namn när han var stökig? Kände dom igen honom? Blev han gripen?
Polisen har fått tips och hängt på flashback... Han namngavs väldigt tidigt i tråden!
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Känns som att det börjar brinna i knutarna nu, kan hon hittas redan idag? Om man har nya fynd alltså som man kan garantera är hennes.

Känns faktiskt allt mer som att den här Joh*n V*dman är GM, om uppgifterna nu stämmer att han var på caféet i lördags och gjorde kaaoz. Lutar åt honom nu börjar jag tycka. Med tanke på att man kan se hans kulor hängandes på instagram tänkte jag att han är en alldeles för stor idiot för att ha gjort något sånt här, men nu vet man ju vilken störd jävel vi har att göra med här.

Ja han känns mer som typen som kanske hade flashat framför henne eller ngt...Men han verkar ju långt ifrån normal så vem vet?
2015-06-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c11
Vet man var JV bor? Finns det inte några äventyrliga Flashbackare som skulle vilja åka till hans hem och försöka lokalisera honom?

Det är nog bäst att låta polisen sköta den biten om det blir aktuellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in