Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Är inte ett dugg relevant. Morsan var dessutom knappast någon man skulle kunna kalla för högfungerande, med ett bra jobb och fint socialt umgänge.

Och vad vet du om Lisas jävla kompisar då? De kan vara jävla svin och psykiskt störda.
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Då får nog åklagaren jobba för brödfödan. Antar att det finns en hel del lador i trakten och skulle åklagaren skriva ut godkännande för var en av ladorna så kommer det att ta tid.

Dom kör ju ett område i taget.
Antar att dom letar först och främst i terräng.
Medlem
Hittas hon inte inom 2 dygn så är hon nog försvunnen för gott.
Jävligt mystiskt försvinnande.
Att inte hundarna fick upp något spår vid kaféet tyder på att hon blev bortförd i en bil, och kroppen kan finnas vart fan som helst. Sverige är litet men tillräckligt stort för att gömma en kropp så den blir borta för gott.
Medlem
TokyoBarns avatar
Till er som säger att personen på youtube trollar och har ändrat info osv efterhand.

Hur förklarar ni att kontot inte varit aktivt sen 2 veckor tillbaka då användaren skapades?

http://www.ladda-upp.se/bilder/qznamsvjmzzypl/

När man loggar in på sitt youtubekonto och ändrar så räknas man väl som aktiv? eller har jag fel?

Såg precis att någon nämde det, men hur funkar det egentligen?
Senast redigerad av TokyoBarn 2015-06-10 kl. 17:51.
Bannlyst
Citat:
Smugglats till Polen. Det här blir bara roligare och roligare. Ska vi byta namn till komeditråden om LH.

Du kanske kan upplysa mig ed vad som är roligt med denna händelse för jag tycker den är tragisk. Du kanske helt enkelt har en sjuk sorts skadeglädje?

Om det rör sig om människosmugglare (har stulits byggställning i närheten och varit inbrott) så är den givna vägen att ta sig genom Polen till Ryssland för att sedan ta sig ner i Västasien och sälja flickan vidare....

Eller så är hon död eller i fångenskap. välj vad du själv vill tro på men förlöjliga inte händelsen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Jag förstår inte varför det är så konstigt att man bli misstänksam mot tjejerna som potentiella GM. Jag menar dom är på platsen vid tidpunkten för försvinnandet. Iaf om vi får tro tidningarna. Dom har inget alibi förutom varandra. Och dom uppger att dom inte sett något konstigt när dom skulle åka hem.

Det som talar emot är vilket motiv dom skulle ha och att polisen förhört dom tre gånger redan (av vad man kan utläsa från tidningar) och inget nytt verkar ha framkommit.

Därför att polisen redan skulle ha misstänkta i sådana fall vid det här laget. Jisses, släpp det där. Det är den sämsta teorin hittills. På allvar.
2015-06-10, 17:49
Medlem
Nehejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Har polisen tagit in JV än? Om inte som misstänkt, men för att höra upplysningsvis (frivilligt)?

Nej han ska vara i Luxemburg enligt tidigare inlägg.
2015-06-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Jag förstår inte varför det är så konstigt att man bli misstänksam mot tjejerna som potentiella GM. Jag menar dom är på platsen vid tidpunkten för försvinnandet. Iaf om vi får tro tidningarna. Dom har inget alibi förutom varandra. Och dom uppger att dom inte sett något konstigt när dom skulle åka hem.

Det som talar emot är vilket motiv dom skulle ha och att polisen förhört dom tre gånger redan (av vad man kan utläsa från tidningar) och inget nytt verkar ha framkommit.

Fast det är ju ganska korkat säga att man inte sett något konstigt om man själv utfört brottet, då är det väl bättre säga "ja det var en skum person som smög omkring" eller vad som helst för att vända blicken från dom så att säga.
2015-06-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Och vad vet du om Lisas jävla kompisar då? De kan vara jävla svin och psykiskt störda.

Jasså, det tror du. Därför de jobbar på ett mysigt kafé och ingen fattat några som helst misstankar eller inga som helst spår om konflikter finns på internet där unga personer lever sina liv

Seriöst, du kommer inte kunna övertyga mig. Det är en så jävla kass teori.
Medlem
Citat:
Nej, det skulle de inte. Kanske i Hollywood.

Nu håller de ju inte masken. I vart fall inte för ett tränat öga. Det är med största sannolikhet någon som känner henne som gjort detta. Sen om det är kollegorna eller någon dessa känner och vill skydda låter jag vara osagt. Men håll du på med ditt dravel så kan vi andra i tråden kan gapskratta åt dig senare. Lycka till!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nehej
Nej han ska vara i Luxemburg enligt tidigare inlägg.

Är ju inte ens bekräftat. Bara någon som påstod att denne talat med polisen. I call it bullshit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Fast det är ju ganska korkat säga att man inte sett något konstigt om man själv utfört brottet, då är det väl bättre säga "ja det var en skum person som smög omkring" eller vad som helst för att vända blicken från dom så att säga.
Två tonårstjejer överlistar inte rutinerade poliser som förhör dom tre gånger, släpp det för fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in