2015-06-10, 15:44
Medlem
Tja, förutom att jag tycker hennes skäl är idiotiska, så stödjer jag hennes rätt att välja arbetsteam utifrån sina egna preferenser. Anser hon att ett kvinnoteam av någon anledning är bättre så är det väl upp till henne att sätta ihop ett sådant arbetsteam. Precis som att en annan arbetsgivare ska få diskriminera utifrån kön, eller någon annan viktig aspekt, om han anser att det finns skäl att göra detta.
Citera
2015-06-10, 15:48
Medlem
Tjoflos avatar
P3 är lobbyisternas viktigaste kanal och det lobbas fullt ut i HBTQ, pro Palestina, feminism och ultra vänster med betoning på anti svenskt. Allt för att forma unga svenskar till att se detta som en norm, den nya normen, vilket kommer lyckas, så vänj er att fortsättningsvis möta människor som känns helt världsfrånvända jämfört med er själva.

När Molly hamnade i den här miljön ville hon känna gemenskap och vara del i ett sammanhang, som alla osäkra människor vill och då drog hon upp den här jokern ur fickan. En totalt världsfrånvänd åsikt som alla utom de riktigt indoktrinerade anser vara helt kaos och absurd.
Citera
2015-06-10, 15:51
Medlem
Svart.Karismas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hon dödar sin egen karriär. De bästa i branschen är och förblir män. Drivkraft, framåtanda och riktig talang återfinns i betydligt högre grad hos män än hos kvinnor.
Det är ju skrattretande hur du tror att sexistisk kritik mot Molly kommer sätta henne på plats. Detta legitimerar bara hennes beteende mer. Är Mollys beteende okej? Inte alls. Men skrattretande fån som dig gör att bara finns mer anledning till att Molly ska hålla på som du gör. Du motverkar även effekten av andras legitima kritik mot Molly.
Citera
2015-06-10, 15:55
Medlem
Carcosas avatar
[quote=HeavyFuckingMetal|53631094]Feministlogik.... 100% kvinnor = jämställt.... Jävla horfeminist. Men å andra sidan. Män som jobbar med sådan "musik" är ju inte män egentligen.[/QUOTE

haha bra sagt, sen blir det ännu bättre med ditt alias
Citera
2015-06-10, 16:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det festliga av ar hon kom med detta uttalande som ett svar på en fråga från P3-artisten Silvana Imam.
Citat:
När artist-kollegan Silvana Imam fick ställa en fråga till Molly Sandén undrade hon vad Molly egentligen gör för feminismen.
Det är härvidlag viktigt att skilja på riktiga artister, som blir kända & säljer sin musik för att den har begåvning & kvaliteter som publiken efterfrågar. I motsats till P3-artister som blir kända, får diverse priser, stipendier & speltid i radion, enbart för att dom har gjort tillräckligt många kulturmarxistiska inlägg på Twitter. Försörja sig på en betalande publik kommer dom aldrig att kunna göra.

Silvana Imam är ett exempel på en sådan helt talanglös P3-artist. Hon saknar varje uns av begåvning, musikalisk talang eller utstrålning & har pushats fram av P3 enbart för sina påhopp på SD, dillande om "rasism" & diverse HBTQxyz- & annat destruktivt vänstertrams.

Molly Sandén känner väl att hennes karriär behöver lite sponsring av extremisterna på P3 på samma sätt som Silvana Imam & många andra har fått.
Citera
2015-06-10, 16:04
Medlem
BurkHanss avatar
Molly fortsätter sin desperata Golgata-vandring sen USA-satsningen havererade. De "ytliga LA-borna" och resten av USA verkade inte uppskatta Mollys talang. En gudomlig talang som vi svenskar vet fullständigt utraderar Rihanna, Beyoncé och Taylor Swift från världskartan varenda gång Molly pruttar ur sig lite skit mellan sina välmejkade läppar.

Nu gäller det att skapa uppmärksamhet med alla medel, helst kostnadsfria, för att åtminstone få vara kvar som "stjärna" i ankdammen. Därför släpper Molly såna här "bomber" med jämna mellanrum. Nakenchock för att "protestera" mot fettomobbning , bränning av SD-annons samtidigt som världen chockas av IS bränningsavrättning av jordansk pilot, och nu detta..........

Männen hon sparkat bör vara ytterst tacksamma! Slippa jobba med denna föredetting som snart tigger om jobb som "expert" av något slag i TV4 (remember Emilia de Poret?), eller möjligen som b-skådis i (mjuk-)porrfilmer där hennes faiblesse för nakenhet kommer till nytta.

Vilken intellektuell härdsmälta Molly är, en attentionwhore-ambition och fejkad pk-image som bara tangeras av Zara Larsson.
Citera
2015-06-10, 16:05
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Varför tycker du det är bra?

Varför ska man anställa folk bara pga kön?

Ska jag sparka alla svarta på mitt jobb bara för att jag kan?

1. Jag tycker det är kul med damorkestrar. Det andra har jag ingen synpunkt på.
Citera
2015-06-10, 16:10
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Molly fortsätter sin desperata Golgata-vandring sen USA-satsningen havererade. De "ytliga LA-borna" och resten av USA verkade inte uppskatta Mollys talang. En gudomlig talang som vi svenskar vet fullständigt utraderar Rihanna, Beyoncé och Taylor Swift från världskartan varenda gång Molly pruttar ur sig lite skit mellan sina välmejkade läppar.

Nu gäller det att skapa uppmärksamhet med alla medel, helst kostnadsfria, för att åtminstone få vara kvar som "stjärna" i ankdammen. Därför släpper Molly såna här "bomber" med jämna mellanrum. Nakenchock för att "protestera" mot fettomobbning , bränning av SD-annons samtidigt som världen chockas av IS bränningsavrättning av jordansk pilot, och nu detta..........

Männen hon sparkat bör vara ytterst tacksamma! Slippa jobba med denna föredetting som snart tigger om jobb som "expert" av något slag i TV4 (remember Emilia de Poret?), eller möjligen som b-skådis i (mjuk-)porrfilmer där hennes faiblesse för nakenhet kommer till nytta.

Vilken intellektuell härdsmälta Molly är, en attentionwhore-ambition och fejkad pk-image som bara tangeras av Zara Larsson.
Männen i USA som tjänar mer pengar än kvinnor, köpte inte hennes musik, nu hatar hon män? Det kanske kan ligga något i det?
Citera
2015-06-10, 16:19
Medlem
Wayaheads avatar
Jag tycker att det här ska bli kul, det kommer att ta Polly tillbaka till verkligheten!

Ska bli roligt att höra kattorna klösa ögonen ur varandra. Finns det fler flickor än Spajs Girls som lyckats?

Kvinnor kan, män gör!
Citera
2015-06-10, 16:19
Avslutad
Jag tycker det är onödigt. Samtidigt har jag stor respekt för hennes beslut jag beundrar henne som artist. Finns inte många som slår henne idag jag har tre skivor samt en med Erik sade med.
Citera
2015-06-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det festliga av ar hon kom med detta uttalande som ett svar på en fråga från P3-artisten Silvana Imam.

Det är härvidlag viktigt att skilja på riktiga artister, som blir kända & säljer sin musik för att den har begåvning & kvaliteter som publiken efterfrågar. I motsats till P3-artister som blir kända, får diverse priser, stipendier & speltid i radion, enbart för att dom har gjort tillräckligt många kulturmarxistiska inlägg på Twitter. Försörja sig på en betalande publik kommer dom aldrig att kunna göra.

Silvana Imam är ett exempel på en sådan helt talanglös P3-artist. Hon saknar varje uns av begåvning, musikalisk talang eller utstrålning & har pushats fram av P3 enbart för sina påhopp på SD, dillande om "rasism" & diverse HBTQxyz- & annat destruktivt vänstertrams.

Molly Sandén känner väl att hennes karriär behöver lite sponsring av extremisterna på P3 på samma sätt som Silvana Imam & många andra har fått.

Exakt. Det skiljer ganska mycket när det kommer till Stim också mellan P3/reklamradio:
P3: 73,50 kr/minut
RIX FM: 1,8 kr/minut
Mix Megapol: 1,01 kr/minut

Så där får ju dom utvalda P3-artisterna in en del pengar extra. Om Molly Sandén fortsätter tycka och tänka duktigt och rätt så får hon snart ligga på a-listan och bli spelad ännu mer. Det har ju fungerat bra för Zara Larsson och nämnda Silvana Imam samt halva hiphop-Sverige.
Citera
2015-06-10, 16:29
Medlem
Germangestalts avatar
Hon har väl blivit dumpad och är bitter och hatisk mot män nu kan man tro.

För min del kan hon i sann mångkulturanda få sätta en negerkuk i halsen och kvävas. Som tack för hennes antisvenska utspel. Otacksamma och blåsta PK-horor som inte vet att uppskatta den ras de fötts till förtjänar att skändas av negerkuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in