Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Eftersom att det blåste mycket vid tillfället så är det där med ljud inte väldigt avgörande, beror på om man står i vindriktningen eller inte, dock mycket stora ytor obebott landskap i omgivningen.
Hur som helst, smyg upp bakom och ta ett strypgrepp, blir inte mycket ljud av det, ibland är det även själva tanken med strypning, att det inte ska låta.

Det är väldigt mkt kroppsreaktioner vid ett stryptag, även ifall en större man kommer bakifrån o håller fast.
Nycklarna va i moppen och sakerna jämte så hon var ju vid mopeden vid ett tillfälle, om hon nu inte blivit "lockad" därifrån först d.v.s.
Jag tror inet något hänt vid mopeden. De borde gett spår som inte går att undanröjja lätt från hundar och tekniker på den lilla tid "GM" isf vart där.
Jag säger inte emot dig, jag är bara nyfiken och helt lost i detta fallet. ALLA teorier verkar ha saker som säger emot. Både om de va ett frivilligt försvinnande eller ofrivilligt.
Det med vinden har du en stor poäng i! Det för ett jävla liv här ute på landsbydgen. Dessutom trafik och mopeden var bakom hela byggnaden så var de trafik är de mer ljud där.
Hmm