Citat:
Ursprungligen postat av
softmoon
Hur gammal är du? Kan du inte söka lite själv i alla fall? Jävla bebis.
https://support.apple.com/sv-se/HT4113
Haha
Iallafall...Det känns som att det borde vara mer än en GM.
Du ska alltså stanna 1 km ifrån brottsplatsen och göra dig besväret att förstöra telefonen och samtidigt ha kontroll över flickan? Ensam?
Även släppa in henne i bilen på brottsplatsen, Sätta henne i fram eller baksätet och sedan gå tll förar platsen och sätta dig och köra iväg?
Det skulle vara kofferten då. Men då ska GM alltså stanna 1 km ifrån brottsplatsen, öppna koffertluckan, ta telefonen ifrån BO, förstöra den, sätta sig, köra vidare?
Därför tror jag inte att det är killen som visar kuken på internet. Han verkar vara en ensamvarg.
Jag tror heller inte att hennes arbets kamrater skulle kunna vara så pass målinriktade och kontrollerade att dom skulle klara av detta. Det är småtjejer med flödande hormoner vi pratar om här.
Det pratas om mp3 mannen i tråden. Sitter inte han inne?
Ni diskuterar även den sadistiske pedofilen som rymt. Har ni läst något om hans fall? Det var hans barn som han utövade sina sadistiska begär på. Jag tror dom är muslimer, och att det mer var en familjesak. Att han skulle gå på random människor anser jag vara osannolikt.
Just saying...