Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-09, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fullt möjligt men det tar en jäkla tid att åka med en eu moppe den sträckan och det är det jag är lite fundersam kring!

Jag är också fundersam över att hon åkte själv denna långa sträcka istället för att få skjuts av någon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
För att avlägsna batteriet på en Iphone måste man väl ha en sån där pytteliten specialskruvmejsel, och pilla bort skruvar eller hur? Kanske inte så troligt att en GM gör det men vem vet.

Inte så svårt att slå sönder en Iphone.
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Kan vara slumpen eller tur, verkar som att det han länkade var i slutet av en liten väg i skogen eller liknande, kanske vanligt ställe att dumpa och gömma en kropp.

ja klart det är så. Denne användare hänger bara i trådar om gamla mordutredningar.

(FB) 17-årig kvinna försvann 2015-06-07 i Lidköpingstrakten.
Medlem
Citat:
Fullt möjligt men det tar en jäkla tid att åka med en eu moppe den sträckan och det är det jag är lite fundersam kring!

Som sagt, trivdes hon med jobbet och som det skrivits om tidigare att hennes syster också jobbade där så är det fullt möjligt att hon ville jobba kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
För att avlägsna batteriet på en Iphone måste man väl ha en sån där pytteliten specialskruvmejsel, och pilla bort skruvar eller hur? Kanske inte så troligt att en GM gör det men vem vet.

Skulle tro att t.ex. en hederlig klyvyxa öppnar vilken ajfån som helst utan problem, Holmes.
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knachi
Hmm undra vilken iphone mobil hon hade, jag har själv aldrig ägt en iphone. Fast är det inte så att man inte kan ta av skalet utan att skruva upp några skruvar?

Isåfall är det jäkligt konstigt att de har hittat skalet men inte mobilen.
På Iphone är skalet enkelt att ta bort. Man snäpper bara fast det. Frågan är varför skalet togs bort över huvud taget.
Medlem
Citat:
Ja, vi talar om en sträcka som tar cirka 50 minuter. Det sa dom på aftonbladet iallafall.
Medlem
Vad är det för potentiell GM som diskuterats här inne och varför misstänks han?
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Det tar en timme, och det är många som reser en timme till jobbet.
2015-06-09, 19:35
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Hmm undra vilken iphone mobil hon hade, jag har själv aldrig ägt en iphone. Fast är det inte så att man inte kan ta av skalet utan att skruva upp några skruvar?

Skalet är ett tillbehör i plast som fästs på baksidan av telefonen. Det finns undantag, men 99,99 procent av alla skal fästs med snäppfästen och är därför lätta att ta av och på.
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
På Iphone är skalet enkelt att ta bort. Man snäpper bara fast det.
Jo, men frågan gällde om skalet togs bort för att ta bort batteriet.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Satt och tittade på min Iphone 6 och jag ser inga skruvar i den men jag har för mig 4+4s+5+5s har skruvar i botten men jag tvivlar grovt att GM skulle ta sig tid för ngt dyl tar för långtid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in