2015-06-05, 11:59
Medlem
Det blir ett jävla tomrum nu när ligorna har spelat färdigt. Vore det inte en bra idé att dela på dessa ligor till höst-vår och vår-höst så hade man något att titta på året runt?
Citera
2015-06-05, 12:09
Medlem
ArsenalSwedens avatar
Bra idé men tror det blir svårt att anpassa CL och sådant ifall vissa ligor har ett jättelångt uppehåll och ska sen igång med att spela CL...

Tycker du inte om Allsvenskan eller så? Inte lika hög kvalité såklart på spelet, men fotboll som fotboll känner jag...
Citera
2015-06-05, 12:16
Moderator
easy_dans avatar
Om man nu bara är intresserade av de stora ligorna blir det verkligen så stort tomrum ens? Nästan varje år har du ett eller flera mästerskap under uppehållet i år kan du glo copa america och U21-EM t.ex.
Citera
2015-06-05, 12:17
Medlem
ArsenalSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Om man nu bara är intresserade av de stora ligorna blir det verkligen så stort tomrum ens? Nästan varje år har du ett eller flera mästerskap under uppehållet i år kan du glo copa america och U21-EM t.ex.
Eller Bajen
Citera
2015-06-05, 15:31
Medlem
Axells avatar
Du funderar inte på att lira lite boll själv? Korpen är ett perfekt tidsfördriv samt träning för den som bara vill hålla igång. Man behöver inte vara särskilt bra och det är okej att ha ett eller två kilon för många på magen. Annars kan du spela lite FIFA på PS4 eller Xbox?
Citera
2015-06-05, 15:44
Medlem
Tycker det känns bra att det är lite uppehåll nu. Kan bli för mycket fotboll emellanåt och då är det skönt att göra lite annat, koppla av lite.
Citera
2015-06-05, 18:21
Medlem
MentosFruitcores avatar
Bajen lirar, så vad är problemet?
Citera
2015-06-05, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Du funderar inte på att lira lite boll själv? Korpen är ett perfekt tidsfördriv samt träning för den som bara vill hålla igång. Man behöver inte vara särskilt bra och det är okej att ha ett eller två kilon för många på magen. Annars kan du spela lite FIFA på PS4 eller Xbox?

Länge sen jag spelade och korpen likaså. Idag har jag några kilon för mycket på magen men under min aktiva tid spelade jag i de högre serierna, dock inte professionellt. I träningsmatcher har jag mött några allsvenska som Premier Liegue lag.

Det känns som att jag är för gammal för xbox o fifa och allt vad det heter. Spelar endast Half Life, Halo och liknade på PCn haha
Citera
2015-06-05, 22:31
Medlem
sodamans avatar
Världens vackraste liga har du att titta på. Allsvenskan.

Tänk vårt tomrum som pågår mellan november och april... Fyfan.
Citera
2015-06-05, 22:36
Medlem
hp-sauces avatar
Känner inte du att DU behöver semester efter 10 mån fotbollstittande?

Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Korpen tar ju ocskå uppehåll under sommaren..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in