Citat:
Ursprungligen postat av
Schering
Nej, ingen info och
försöker undvika att spekulera alltför mycket. Men jag ser fram emot Sentio och jag ser också fram emot att se om Östersundsposten publicerar resultatet.

OK, jag förstår.
Fast spekulera är kul och faktiskt tycker jag utvecklande. När man vet så finns det ingen anledning att spekulera utan då är det som det är. Innan man vet kan man spekulera. Här i tråden är det många som har en frisk och fri tankeförmåga och många som sitter på mycket kunskap och erfarenheter. Jag tycker det är kul att ta del av det. Det berikar mina politiska och samhällsvetenskapliga tankar. Så tack till alla er som skriver.
För mindre än ett år sedan var det en tävling om tredje platsen och nu jagar SD +20 % och MP skvlapar på dryga 6 %. Det är sannerligen upplyftande att tidigt, dvs när SD låg runt 6% och 5:e plats fått insikten att Sverige är galet och SD har rätt. Det har nog varit enda glädjen i livet utanför familjen att känna hur Sverigevänliga krafter exploderat i samhället. Hög som låg, rik som fattig, gammal som ung har man kärleken till Sverige gemensamt så är det andra oväsentligt. Det har också varit en insikt som vuxit under dessa år.