2013-05-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3nk3
Är inte det upp till var och en att bestämma hur man vill ha sin sexualitet utförd? om alla i trekanten hade varit helt okända personer hade det varit mer ok?
själv förstår jag tanken åtminstone med en sån här trekant, man vill att ens fru ska kunna få maximal njutning under en längre tid, de flesta män så även jag kan ha svårt att hålla emot och komma "för" snabbt, om man då lägger till en till man som frun kan få njuta av så kan man ju ta pauser och turas om, eller varför inte båda samtidigt så får ju frun verkligen "maximal" njutning?!, sen skulle jag själv nog inte för tillfället dela min tjej med någon annan, om det skulle vara trekant så får det nog vara MFF i sånna fall..
Men jag förstår som sagt poängen med det hela och det handlar ju enbart om att frun i det här fallet ska få uppleva mer njutning, man behöver ju inte göra det så personligt, den andre killen är ju bara ett stycke kött

Håller helt med. Jag delar min fru med vissa andra män och hon delar med mig med andra kvinnor. Härlig krydda i sexlivet. Kärlekslivet däremot är vår egna och en helt annan sak.
Citera
2013-05-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Du delar hål med en annan man och blandar kroppsvätskor med honom, hur är det INTE bögigt?
Att du delar din käring med andra män visar ju dock att du har en och annan skruv lös.
Och av ren nyfikenhet, har du en liten kuk och måste därmed hitta utrustade män för att käringen din ska bli tillfredsställd?

HAHA visste att det var snuskarn innan jag ens läst namnet.
Lägg ner! Det är inte så det funkar
Citera
2013-05-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Ne det skulle nog varit en rätt sorglig syn att se dig stå i ett hörn med din lille medelkuk och kolla på när din fru får multibla orgasmer av en utrustad hingst.

Sluta vara så jävla elak snuskarn!
Vi vet att du är jävligt osäker och bitter över din kuk, det räcker. Ge fan i att gå på andra för det!
Citera
2013-05-26, 18:36
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTwo
Sett många inlägg här från killar som tycker sådant är s.k "bögigt"...hur resonerar ni då?

Kanske inte skulle ta i så och kalla det vågigt, men grymt avtändande iallafall. Som heterosexuell man vill jag att mitt synfält ska upptas av kvinnans nakna kropp, inte att någon svettig, hårig man inkräktar i mitt synfält och dessutom sätter på MIN kvinna.

Sånt gör mig inte kåt utan snarare mer inställd på att slita bort den andra snubben och skära halsen av honom. Killing-mode på och fucking-mode rejält avslaget Mao.

Men tänder du på att se på äckliga manskroppar under sex så kör hårt. Smaken är som baken så att säga. Förvänta dig dock inte att jag ska förstå lockelsen i det hela.
Citera
2013-05-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Kanske inte skulle ta i så och kalla det vågigt, men grymt avtändande iallafall. Som heterosexuell man vill jag att mitt synfält ska upptas av kvinnans nakna kropp, inte att någon svettig, hårig man inkräktar i mitt synfält och dessutom sätter på MIN kvinna.

Sånt gör mig inte kåt utan snarare mer inställd på att slita bort den andra snubben och skära halsen av honom. Killing-mode på och fucking-mode rejält avslaget Mao.

Men tänder du på att se på äckliga manskroppar under sex så kör hårt. Smaken är som baken så att säga. Förvänta dig dock inte att jag ska förstå lockelsen i det hela.

Det är okej att inte förstå, tycka det är avtändande och själv inte vilja göra samma sak. Det är jätteokej, men det är inte okej att sitta och vara rent elak som en del av idioterna här faktiskt är.
Citera
2013-05-26, 19:01
Medlem
Jag är förresten väldigt nyfiken.. Är det lika hemskt om det hade varit en man och två kvinnor?
Citera
2013-05-26, 19:10
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anusmagma
Jag är förresten väldigt nyfiken.. Är det lika hemskt om det hade varit en man och två kvinnor?

Menar du mig?

Nej givetvis är det inte lika hemskt med två kvinnor enligt mitt tycke. Som jag skrev så vill jag ha ett synfällt upptaget av en naken kvinnokropp. Är det då två stycken så blir det ju bara mer av det jag helst av allt vill se under sex.
Citera
2013-05-26, 21:04
Medlem
Citat:
Menar du mig?

Nej givetvis är det inte lika hemskt med två kvinnor enligt mitt tycke. Som jag skrev så vill jag ha ett synfällt upptaget av en naken kvinnokropp. Är det då två stycken så blir det ju bara mer av det jag helst av allt vill se under sex.

Nej jag menade homofoberna här inne, men tack för svar
Citera
2015-05-25, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ja då frugan återigen få uppleva MMF trekant på fredag

Sett många inlägg här från killar som tycker sådant är s.k "bögigt"...hur resonerar ni då?

Nu är ju själva definitionen av MMF att det är just lite bögigt. Ifall det endast är tjejen i centrum ska det stavas MFM, men folk verkar blanda ihop bokstäverna ibland.
Citera
2015-05-25, 17:44
Medlem
Citat:
(---)

Jag antar att du aldrig kollar heteroporr, då?
Citera
2015-05-25, 18:52
Medlem
Babianens avatar
Alla män tycker att MFM är hetare än FFM,

Citat:
The frequency of scenes on the DVD front cover, back cover, and
screenshots that depict 1 woman interacting with 2 or more men
predicted the sales rank of the DVD,
as hypothesized, whereas
the frequency of scenes on the DVD front cover, back cover, and
screenshots that depict 2 or more women interacting with 1 man
did not predict the sales rank of the DVD,
also as hypothesized.

Citat:
The current results also are consistent
with research indicating that men produce a higher percentage
of motile sperm in ejaculates produced while viewing images of
2 men and 1 woman than in ejaculates produced while viewing
images of 3 women
(Kilgallon and Simmons 2005).

1) ni kan se att porr-DVDs som visar 2 eller fler män på 1 kvinna säljer bättre än porr-DVDs som visar 2 eller fler kvinnor på 1 man.

2) Män har mer "motile sperm" när de sprutar efter att ha sett bilder på 2 män som har sex med 1 kvinna jämfört med bilder på 3 kvinnor.

3) Kvinnor tycker också att MFM är extremt hett så det är OK att ni är ärliga med det.
Citera
2015-05-25, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Alla män tycker att MFM är hetare än FFM,

Alltid kul när begåvningsreserven är inne och leker. Du menar "de flesta", inte "alla". Det är också fel, men jag orka inte tjafsa.

Citat:
Ja då frugan återigen få uppleva MMF trekant på fredag

Hur gick det då?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in