2015-05-20, 23:13
Medlem
Jag skulle bara vilja höra runt lite hur andra här bemöter det i porrvärlden.
Det verkar i övriga samhället vara ett helt ignorerat ämne men ständigt och jämt när olika porrsiter publicerar siffror på deras mest sökta på termer så hamnar "mom" och "milf" bland dom högsta.

Jag får nog erkänna att jag halkat in en del på den kategorin. Ingenting jag attraheras av i verkligheten (tack och lov) äcklas faktiskt en del av det, men i fantasins värld är det helt klart upphetsande.
Jag kan väl knappast vara den enda som snubblat in på dessa kategorier?
Du som attraheras av mom och milf videor, äcklas du av incestspelet i sånt? Tycker du verkligen det är så stort gap mellan mor och son, och mor och sons kompis i dom där klippen?
Citera
2015-05-20, 23:18
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har noterat att mängden porr med temat mother och father är jättestort på nätet.
Inte för att jag kan begripa på vilket sätt det kan locka tittare!?

Jag undrar också hur det hänger ihop...
Citera
2015-05-20, 23:44
Medlem
fruktvattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag har noterat att mängden porr med temat mother och father är jättestort på nätet.

de flesta morderna webläsare dirigerar dig väl vidare till "mer av din smak" baserat på sökhistorik ? :/
Citera
2015-05-21, 00:40
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov

Många filmer presenteras som "mother and not her son". Det tolkar jag som att många söker på "mother and son" och då får man också med de filmerna/klippen, vilket är syftet.
Citera
2015-05-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Många filmer presenteras som "mother and not her son". Det tolkar jag som att många söker på "mother and son" och då får man också med de filmerna/klippen, vilket är syftet.
Tror att xhamster lägger till ordet "not" framför alla incestanspelningar eftersom de tvingas lyda brittisk lag där sexakter som kan anses vara omoraliska är förbjudna.
Citera
2015-05-21, 00:44
Medlem
sparvsylts avatar
Du får kanske förtydliga dig lite, söktermerna "mom" och "milf" söker man på om man vill ha lite mognare kvinnor på sin skärm. Under dessa finns det ju subkategorier som "stepmom" eller "stepbrother" osv och det är kanske dessa du syftar på med "incest-porr". Gillar själv milfporr men dom ska helst inte snuska med nära och kära
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in