2015-05-13, 22:00
Medlem
jagfunderars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga-Reet
Ar det verkligen speciellt sakert att handla olagligheter via bitcoin? Man ar ju tvungen att uppge sin riktiga identitet till det foretag som man byter riksdaler mot bitcoins hos. Och Alla transaktioner finns ju i den dar bitcoin-kedjan. Borde man inte kunna se jatte-enkelt att pengar gick fran Foretag X till person Y och sen fran person Y till drogshop Z?
https://bitlaunder.com/bitcoin-tumbler
http://www.bitcoinfog.com/
Citera
2015-05-14, 12:40
Medlem
Mannomorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga-Reet
Ar det verkligen speciellt sakert att handla olagligheter via bitcoin?

Så som jag har gjort tidigare är att möta säljare av bitcoin fac to fac, det finns massa olika hemsidor där de står säljare av bitcoin och hur mycke de säljer sina bitcoin för.
Citera
2015-05-15, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Självklart finns det nätverk som är gömda. Och på tal om ämnet så kan ni läsa denna, väldigt intressant läsning. Fejk eller inte.

http://i.imgur.com/bsLus.jpg

Lägg upp igen tack
Citera
2015-05-16, 15:55
Medlem
Är det bara jag som inte kan se bild på varorna på Nucleus? Är det någon inställning som är fel på min webläsare?
Citera
2015-05-17, 22:58
Medlem
Voldemort2s avatar
Ny på darknet. Varför är det i allmänhet så segt?
Citera
2015-05-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Är det bara jag som inte kan se bild på varorna på Nucleus? Är det någon inställning som är fel på min webläsare?
Det finns en bild på ett öga eller något liknande i meny raden som man kan trycka på för att se/slippa se bilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Voldemort2
Din trafik skickas runt mellan tre relän med varierande uppkoppling och hanteringsförmåga. Är det en .onion sida som är seg så kan det bero på uppkopplingen hos servern sidan är hostad på eller en överbelastningsattack. Och säkert en miljon andra saker med. Tbb har förresten blivit sjukt snabb det senaste året!
Citera
2015-05-17, 23:20
Medlem
Bulbasaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemort2

All TOR-trafik går igenom dedikerade relay-, exit- och guardservrar.

Det finns bara några tusen av dessa, de flesta drivs ideellt av privatpersoner, och de är således högt belastade och hastigheten blir därför lidande.

Ofta är de även låsta till en takhastighet för att de inte ska bli allt för dyra att driva.

Edit: Grammatik.
Citera
2015-05-18, 18:14
Medlem
Vet någon var man kan hitta svenska sexdejtingsidor eller liknande?
Citera
2015-05-19, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlafCarlsberg
Vet någon var man kan hitta svenska sexdejtingsidor eller liknande?
Haha varför skall du gå in på dessa via TOR??? Det finns bara en anledning att använda TOR och det är för illegala saker.
Citera
2015-05-19, 17:10
Medlem
Det borde ju finnas sidor eller chattar för fetischister, swingers och andra...

Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Haha varför skall du gå in på dessa via TOR??? Det finns bara en anledning att använda TOR och det är för illegala saker.
Citera
2015-05-20, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlafCarlsberg
Det borde ju finnas sidor eller chattar för fetischister, swingers och andra...
Men det finns ju massor av sådan sidor på det vanliga nätet. Skulle möjligen vara en sida för pedofiler.
Citera
2015-05-20, 17:22
Medlem
Knappast det jag letar efter.

Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Men det finns ju massor av sådan sidor på det vanliga nätet. Skulle möjligen vara en sida för pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in