2015-05-15, 13:53
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankBuck
Fan vad jag gillar vad Jan gör vid 2.31 in i klippet, ni som kan lite om kroppspråk förstår nog vad det är

Hur analyserar du fruns kroppsspråk? Hon såg lite apatisk ut.
Citera
2015-05-15, 13:54
Medlem
Min herregud vad dum han ser ut när han går ut o filmar!! Pinsam människa!!
Kan dom inte åka dit igen och säga att dom kommer från nån extremvänster/flykting-rörelse, så kanske Helin är mer tillmötesgående Vore kul o se om han reagerar likadant !!
Senast redigerad av Regnflingan 2015-05-15 kl. 13:58.
Citera
2015-05-15, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Nej, "vi" gjorde det för att det var kul, samt att det fick oss att känna oss stora och starka.

Det tror jag inte. Jan Helin är bara Ansvarig Utgivare, dvs valfri pundare som plockats upp på måfå för att kunna kringgå lagen om grovt förtal för en tveksam blaska. Se Avpixlat (och Lexbase).

Den som bestämmer policy för tidningen är dock dess ägare.
Hade N.U gått till ÄGAREN för aftonbladet så hade de haft mitt stöd i aktionen, till och med. Men nej, de valde att gå till det enda offentliga namn de kunde gå till, varav de inte visar sig mer handlingskraftiga än militanta veganer och hippies.

Men ditt fån är man Ansvarig Utgivare så är man ytterst ansvarig av vad som publiceras och även om JH inte skulle få bestämma vad som görs och hur det görs så är han ändå ytterst ansvarig för att det sker....

Blir någon kränkt eller anser att det tidningen säger är förtal så är det JH som åker på smällen...
Citera
2015-05-15, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Är du, som föreslår att man ska bajsa i en låda och skicka paketet till Helin, verkligen rätt person att kalla någon för "snorunge"?

Det är skillnad på att vara seriös i ett uttalande och att inte vara seriös...

Skit ska skit ha lite mer bokstavligt talat..
Citera
2015-05-15, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Ett av Sveriges större problem är ju att svensken generellt är som folvidon: passiv, rädd och vill alltid att någon annan ska agera. Hade inte invandrarna invaderat landet och långsamt utfört ett folkutbyte så hade någon annan ockuperat Sverige med militär längre fram i tiden. Då hade svensken bara ersatt anonyma internetforum med att träffas på katakombliknande platser och uttryckt sin önskan om att någon ska stå upp mot de som ockuperat landet.

CyberPolice fråga till folvidon kanske förtjänar en egen tråd? Man får ju trots allt konstant höra "kan inte någon göra X" på Flashback när det rör sig om helt triviala saker som vem som helst kan göra.

Tala för dig själv du...

jag bor i helt fel del av landet för att göra dessa aktioner mot JH och medarbetare. Hade jag bott i Sthlm så hade jag inte haft något emot att konfrontera den ena en den andra men eftersom du inte känner mig så kan du ju uttala dig om mig eller vem som helst hur som helst precis som Aftonhoran. Man ska ha belägg för att uttala sig om andra och läser man allt rakt upp och ner utan att kunna läsa mellan raderna så har man förmodligen Asperger...
Citera
2015-05-15, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Du verkar inte direkt för integration själv, och jag tvivlar på att Jan Helin är muslim. Jag gillar inte honom eller Aftonbladet, men dom nationalistiska grupperingarna är ju minst lika pinsamma i sina populistiska utspel.

Ni tror ni gör så himla mycket, men mellan allt cirkelrunkande så har ni åstadkommit absolut noll. Det är jag också glad för.

klart jag inte kan vara för en dålig integration när vi får 100 000+ bidragsturister per år. Sverige har Europas sämsta integrationspolitik och jag som självtänkande och kritisk individ kan inte förespråka varken den eller massinvandringen. När Personer som JH dock står och försvarar det som sker så kan jag heller inte förespråka hans eller resten av kommunisternas agendor....
Citera
2015-05-15, 14:34
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
klart jag inte kan vara för en dålig integration när vi får 100 000+ bidragsturister per år. Sverige har Europas sämsta integrationspolitik och jag som självtänkande och kritisk individ kan inte förespråka varken den eller massinvandringen. När Personer som JH dock står och försvarar det som sker så kan jag heller inte förespråka hans eller resten av kommunisternas agendor....

Ja, vi alla som inte delar erat ryggdunkande är givetvis kommunister i givet nazistmanér. Fyy, hur vågar ni komma och säga emot oss stolta själar som BARA vill väl? Åh jag glömde hur goda ni är! Hur ni egentligen inte hatar andra men bara ni slipper se dom!

Fy för oss Kommunister som inte har något emot att hjälp folk då och då!
Citera
2015-05-15, 14:48
Medlem
Takus avatar
NU är så jävla härjiga !

Fast man kan förstå att JH inte har lust att svara. Största delen av dem med nationalistiska ideal vill sätta hela journalistkartellen i fängelse och den radikala vill nog mer stegla dem för högförräderi, mytbildning, förtal, trakasserier, tjänstefel och säkert hets mot folkgrupp som ett bonusstraff etc etc etc.

Citera
2015-05-15, 14:51
Avslutad
Är det här olagligt på något sätt?

Varför har inte kommunister inte gjort det här förut med Jimmie Åkesson?
Citera
2015-05-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Är det här olagligt på något sätt?

Varför har inte kommunister inte gjort det här förut med Jimmie Åkesson?
Jan lever under skyddad identitet och det kan därför vara brottsligt att röja den. Det är väl det enda jag kan tänka på..
Citera
2015-05-15, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jan lever under skyddad identitet och det kan därför vara brottsligt att röja den. Det är väl det enda jag kan tänka på..

Vad menas det ordagrant? Att man inte kan ta reda på hans nummer eller adress?
Citera
2015-05-15, 15:01
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vad menas det ordagrant? Att man inte kan ta reda på hans nummer eller adress?

Om du slår på honom på ratsit eller hos skatteverket finns han inte med i träfflistan. Söker du på hans adress är det ingen skriven där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in