Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2015-05-11, 12:26
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Vem försöker du övertyga, nu var ju SvP ett snällt parti och hade som mål sist in först ut, vilket skulle spara dig själv lite tid innan repatriering var ett faktum. Nu med SMR, så hinner du inte gråta ut i rikspress, när tårarna kommer så sitter du i en guppande bananbåt med one way ticket to hell
Kan det vara så att SvP går upp i SMR nu? De ger upp den "parlamentariska" kampen och riktar in sig på terrorism och gatuaktioner istället?
Citera
2015-05-11, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Kan det vara så att SvP går upp i SMR nu? De ger upp den "parlamentariska" kampen och riktar in sig på terrorism och gatuaktioner istället?

Vilken terrorism har SMR sysslat med?

Ni Sd:are borde läsa på.
https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-bildar-parlamentarisk-gren.smr

Är du medlem i SD bör du ha VPN påslaget innan du klickar på länken. Mattias kastar ut dig annars.
Citera
2015-05-11, 12:36
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggaKing
Vilken terrorism har SMR sysslat med?

Ni Sd:are borde läsa på.
https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-bildar-parlamentarisk-gren.smr

Är du medlem i SD bör du ha VPN påslaget innan du klickar på länken. Mattias kastar ut dig annars.
Där står ju att SvP inte var intresserade av en sammanslagning, men de kanske har ändrat sig?
Citat:
För sakens skull har jag för ett par veckor sedan erbjudit SvP att förhandla om eventuell sammanslagning och inväntat deras svar innan detta offentliggörande. I ärlighetens namn var jag själv mycket tveksam till detta, men var trots det beredd att ge förhandlingar en genuin chans om SvP hade tackat ja. Det är dock ingen lätt sak att slå samman två så olika organisationer. Det hade blivit minst sagt svårt att nå en lösning där båda parter i praktiken tvingades till betydande men samtidigt acceptabla kompromisser.

SvP svarade nej och frågan om en ”enad rörelse” är därmed enligt min mening helt utagerad.
Citera
2015-05-11, 12:52
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Skulle inte kalla sunda och normala värderingar så som stå upp för kärnfamiljen, sitt eget land och folket samt bekämpa marxism och liberalmarxism för terrorism, men du kanske studerade på Frankfurtskolan och fick med dig höga poäng därifrån. Nu kan man med rätt stor ackuratess ana att ett nytt Lebesborn kommer att födas samt ett rasbiologisktinstitut växa fram, med mycket nöje. Professor i Rasbiologi, vilken härlig gren att titulera sig inom!
Citera
2015-05-11, 13:34
Medlem
polsks avatar
Jag ser att vänsterextremisterna ser SvP:s fall, bland annat den kommunistiska sekttidningen Offensiv, som ett resultat av sitt eget arbete. Konstigt att de inte ser likadant på SD:s ständiga tillväxt.
Citera
2015-05-11, 13:39
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Skulle inte kalla sunda och normala värderingar så som stå upp för kärnfamiljen, sitt eget land och folket samt bekämpa marxism och liberalmarxism för terrorism, men du kanske studerade på Frankfurtskolan och fick med dig höga poäng därifrån. Nu kan man med rätt stor ackuratess ana att ett nytt Lebesborn kommer att födas samt ett rasbiologisktinstitut växa fram, med mycket nöje. Professor i Rasbiologi, vilken härlig gren att titulera sig inom!
Kommer SvP gå över till att massavla ariska barn? Intressant.
Citera
2015-05-11, 14:02
Medlem
polsks avatar
Precis som ND (och HP/KP innan dess) så visade SvP att man inte klarat av att gå vidare efter en stor valbesvikelse. Det är just det SD lyckats med, kontinuerligtet och analys (speciellt efter den stora besvikelsen 1994). Man har helt enkelt haft en bredd som ingen nationell grupp varit i närheten av sedan början av 1900-talet. Det är de människor utanför SD måste kunna ta till sig om man tror på en parlamentarisk framtid.
Citera
2015-05-11, 14:42
Medlem
NirvanAs avatar
Stefan Jacobsson är gäst i motgift ikväll och lär vidareutveckla upplösningen.
Citera
2015-05-11, 14:45
Medlem
adolf512s avatar
Detta var väntat, dock trodde jag att det skulle dröja längre innan de kastade in handduken. Jag lämnade inte SvP pga det usla valresultatet utan pga vanskötslen av realisten, mm.
Citera
2015-05-11, 14:50
Medlem
polsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Detta var väntat, dock trodde jag att det skulle dröja längre innan de kastade in handduken. Jag lämnade inte SvP pga det usla valresultatet utan pga vanskötslen av realisten, mm.

Frågan kan ställas (även om så ännu inte skett här än) om nerläggningen kopplar till att den och/eller de som bevisligen pumpat in stora summor i SvP inte är villiga att göra det i framtiden, sett till partiets resultat och utveckling.
Citera
2015-05-11, 14:53
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Tycker det är fint att de längst ner på sidan med informationen om att partiet upplöses har en reklambanner där de tycker att man ska binda sig ge pengar till dem varje månad

Och lite kul för alla här i tråden som försvarat partiet och dess aktivitetsnivå när folk sedan i vintras har sagt att partiet verkar vara på väg att läggas ner.
Citera
2015-05-11, 15:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tycker det är fint att de längst ner på sidan med informationen om att partiet upplöses har en reklambanner där de tycker att man ska binda sig ge pengar till dem varje månad

Och lite kul för alla här i tråden som försvarat partiet och dess aktivitetsnivå när folk sedan i vintras har sagt att partiet verkar vara på väg att läggas ner.
Ungefär samtidigt så försvann ju också "eldsjälen" staybullet som var lite av en propagandaminister för SvP här på flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in