2015-04-25, 00:51
Bannlyst
Nej illuminati är en sexkult i Hollywood så det har tämligen lite med Breivik att göra. ABB var medlem i knights templar, han är alltså jesuit.
Citera
2015-05-05, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proven-innocent
Nej illuminati är en sexkult i Hollywood så det har tämligen lite med Breivik att göra. ABB var medlem i knights templar, han är alltså jesuit.

illumnati är knappast bara en sexsekt....
Citera
2015-05-06, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
illumnati är knappast bara en sexsekt....
Nej det är ju även en utdöd orden från 1700-talet. Och något artister anspelar på för att sälja låtar.
Citera
2015-05-06, 05:43
Bannlyst
Citat:

En jesuit är präst i katolska kyrkans akademiska orden dvs jesuitpräst. Breivik skulle inte ens platsat som betjänt i den kretsen.
Citera
2015-05-06, 15:32
Medlem
Slutsatsen och lärdomen borde vara att det kan vara en bra ide att hålla ett extra öga på personer med ett starkt intresse för Illuminati och andra vanföreställningar.
Citera
2015-05-06, 17:36
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Nej illuminati är en sexkult i Hollywood.
Så det är alltså därför som en massa artister och annat nöjesfolk hela tiden hintar om det? Där ser man!
Citera
2015-05-06, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Slutsatsen och lärdomen borde vara att det kan vara en bra ide att hålla ett extra öga på personer med ett starkt intresse för Illuminati och andra vanföreställningar.

Och på folk som heter Anders, på folk som gillar elektronisk musik, på folk som spelar WoW, på folk som jagar, på folk som driver företag, på folk som flyttar ut på landet.

Jag är övertygad om att det i varje sådan grupp finns fler folk som begått grova brott än i gruppen av folk som har "ett starkt intresse för illuminati och andra vanföreställningar". Dessutom, de flesta med sådant intresse är övertygade om att illuminati styr världen och att vi måste kämpa mot dem.
Citera
2015-05-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baath
Och på folk som heter Anders, på folk som gillar elektronisk musik, på folk som spelar WoW, på folk som jagar, på folk som driver företag, på folk som flyttar ut på landet.

Jag är övertygad om att det i varje sådan grupp finns fler folk som begått grova brott än i gruppen av folk som har "ett starkt intresse för illuminati och andra vanföreställningar". Dessutom, de flesta med sådant intresse är övertygade om att illuminati styr världen och att vi måste kämpa mot dem.

Det är just din sista mening jag syftade på. Tack för att du bekräftar min tes. Vem vet du kanske redan finns i säpos register.
Citera
2015-05-06, 19:35
Medlem
Citat:
Det är just din sista mening jag syftade på. Tack för att du bekräftar min tes. Vem vet du kanske redan finns i säpos register.

Det tvivlar jag på.
Citera
2015-05-07, 13:23
Medlem
Citat:
Det tvivlar jag på.

Jo nu.
Citera
2015-05-07, 14:00
Medlem
Citat:
Jo nu.

Så eftersom jag har sagt att det finns fler i gruppen som heter Anders som begår grova brott än det gör bland folk som är intresserade av illuminati så finns jag nu mer med i säpos register? Eller menar du att jag finns med för att jag är frimurare?
Citera
2015-05-07, 14:59
Medlem
Citat:
Så eftersom jag har sagt att det finns fler i gruppen som heter Anders som begår grova brott än det gör bland folk som är intresserade av illuminati så finns jag nu mer med i säpos register? Eller menar du att jag finns med för att jag är frimurare?

Är du seriös nu eller trollar du mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in