2015-04-19, 18:16
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goxosha123
Em körde inte bilen hon hade ingen körkort det va ra som körde bilen. Nån vaktade em när hon satt i bilen. Båda dörrna är öppna varför ju em satt där framme hon försökte springa hon öpnnade dörren och en av gm öpnnade den andra drog tbx henne för o göra sitt. Vrf det va fin parkerad ra parkerar alltid fin han tog med henne för han visste inte vad som skulle hända han hade ingenaning om att han skulle bli mördad dom vlev lurade ditt av gm 1 som dom kände båda af o ra.

Okej, tack för svar ang. om Em har kört. Klart är då alltså att RA körde bilen till platsen.
Någon vaktade henne i bilen säger du..? Vet du om fler än bröderna var på platsen när det tråkiga inträffade?
Anledningen att jag frågar är att det är 25 meter mellan bägge platser, och att jag tror bröderna haft svårt att fixa detta själva?
Citera
2015-04-19, 18:17
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Varför stängde inte mördaren dörrarna? Hade nog fördröjt upptäckten några värdefulla timmar (för mördaren).

Eller ett par sekunder max?? Joggaren hade troligtvis upptäckt dom 2 kropparna vid skjulet med tanke på placering?
Citera
2015-04-19, 18:18
Medlem
Jag menade i mitt inlägg att joggaren tittade in vid vänstra dörren.

Jag tror joggaren kom i full fart som det ser ut, upp från en backe mot bilen som bar parkerad. Tittade mot bilen åt höger och såg den öppna på passagerarsidan samtidigt som vederbörande passerar bilen. DÅ ser vederbörande att också förardörren ör öppen och att en kroppsdel hänger ut. Tvärnit, och får fram till bilen och sen chock och fumel med mobil och 112. Stirrandes blir joggaren stående eller sittandes i chock och inväntar polis utan att stirra omkring efter fler döda. Hela tiden med ryggen mot de andra och ev men en soptunna ivägen, isåfall bakom sig. Min teori...

Edit. Vem vet när bilden är tagen? Före eller efter flytt av bo?
Senast redigerad av Oxfordbluegluee 2015-04-19 kl. 18:21.
Citera
2015-04-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B329
Hur vet du detta? Har du snackat med mgm3 och 4 innan dom åkte fast?

Kan inte svara på den frågan. Men när ra åkte hemifrån då satt em där framme. Man kan låsa bilen inne från oxå jag har själv gjort det för o skoja med ra men em tänkte inte så långt för hon va säkert rädd och stressad
Citera
2015-04-19, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Okej, tack för svar ang. om Em har kört. Klart är då alltså att RA körde bilen till platsen.
Någon vaktade henne i bilen säger du..? Vet du om fler än bröderna var på platsen när det tråkiga inträffade?
Anledningen att jag frågar är att det är 25 meter mellan bägge platser, och att jag tror bröderna haft svårt att fixa detta själva?

Jag TROR att det har vart fler personer där på platsen men jag tvekar att det är mgm3 o 4 som har vartit där eftersom dom är misstänkta för med hjälp inte mord.
Citera
2015-04-19, 18:38
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Jag TROR att det har vart fler personer där på platsen men jag tvekar att det är mgm3 o 4 som har vartit där eftersom dom är misstänkta för med hjälp inte mord.

Tack, det var ett tydligt svar! Förstår att du inte kan prata om MGM 3&4... Medhjälp till mord kan betyda mycket,, även att hjälpa till dagen före eller dagen efter med något, tex skaffa fram eller gömma vapen.

Jag har tidigare undrat om bröderna och AF+RA var ovänner innan bröderna åkte till Thailand. Vet du om det kan varit något sådant?
Citera
2015-04-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxfordbluegluee
Jag menade i mitt inlägg att joggaren tittade in vid vänstra dörren.

Jag tror joggaren kom i full fart som det ser ut, upp från en backe mot bilen som bar parkerad. Tittade mot bilen åt höger och såg den öppna på passagerarsidan samtidigt som vederbörande passerar bilen. DÅ ser vederbörande att också förardörren ör öppen och att en kroppsdel hänger ut. Tvärnit, och får fram till bilen och sen chock och fumel med mobil och 112. Stirrandes blir joggaren stående eller sittandes i chock och inväntar polis utan att stirra omkring efter fler döda. Hela tiden med ryggen mot de andra och ev men en soptunna ivägen, isåfall bakom sig. Min teori...

Edit. Vem vet när bilden är tagen? Före eller efter flytt av bo?

Bilden är tagen före flytten. Men bilen har vart på tills på morgonen. Konstiga är att ingen misstänte nånting grannarna hör tjafs dom hör en moppe lämna platsen plus en bil i högstighet. Dom hör skotten men dom tror att det är smällare. Dom som bor där har sett nånting 100% konstiga är det va inga poliser där den kvällen det brukar va snutar där hela tiden nästan men inte den kvällen ingen upptäckte nånting förens kvart över 7 på morgonen mk skumt mk
Citera
2015-04-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Tack, det var ett tydligt svar! Förstår att du inte kan prata om MGM 3&4... Medhjälp till mord kan betyda mycket,, även att hjälpa till dagen före eller dagen efter med något, tex skaffa fram eller gömma vapen.

Jag har tidigare undrat om bröderna och AF+RA var ovänner innan bröderna åkte till Thailand. Vet du om det kan varit något sådant?

Va jag vet så va dom inte ovänner jag va med när af snapa t dom när dom va i Thailand och ra pratade med mart*n s flera ggr medans dom va i Thailand allt va okej och lungt mellan dom inga problem alls
Citera
2015-04-19, 18:44
Medlem
Citat:
Bilden är tagen före flytten. Men bilen har vart på tills på morgonen. Konstiga är att ingen misstänte nånting grannarna hör tjafs dom hör en moppe lämna platsen plus en bil i högstighet. Dom hör skotten men dom tror att det är smällare. Dom som bor där har sett nånting 100% konstiga är det va inga poliser där den kvällen det brukar va snutar där hela tiden nästan men inte den kvällen ingen upptäckte nånting förens kvart över 7 på morgonen mk skumt mk

Ver det automat på bilen?
Citera
2015-04-19, 18:48
Medlem
De är mycket skumt, håller med, nån borde ha sett bilen om den va igång? Vilka tor du va med om 4o4 inte va där? Allt gick ju sp fort från att dom kom hem...
Du nämnde förut att det inte hade med knark att göra ..va kan ha gjor 1o2 så arga?
Senast redigerad av Oxfordbluegluee 2015-04-19 kl. 18:58.
Citera
2015-04-19, 18:51
Medlem
rotesaus avatar
Citat:

Helt riktigt,, bilden på den vita Audin med framdörrarna öppna, där polis med hund går framför, är tagen innan det stora pådraget med kriminal-tekniker, tält osv.
Bilen flyttades direkt upp på en täckt kärra efter undersökning.

Du skriver att polis ofta är där. Kvällar och nätter då? Är det ett stökigt område där det händer mycket?

Dessutom undrar jag också: (lite krångligt nu)
På reportage-film hörs hur folk skriker att "Det är ert fel, det är ert fel!" till polisen.
Du menar alltså att polis borde besökt denna plats, som dom brukar göra tex. en sån här kväll?
Citera
2015-04-19, 18:54
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Va jag vet så va dom inte ovänner jag va med när af snapa t dom när dom va i Thailand och ra pratade med mart*n s flera ggr medans dom va i Thailand allt va okej och lungt mellan dom inga problem alls

Okej, bra info! Det har nämligen pratats om att dom ska ha varit ovänner tidigare i tråden.

Men det kan alltså ha hänt något medans bröderna var i Thailand då?

Många frågor nu,, jag vet, men hoppas du har tålamod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in